wtorek, 1 listopada 2011

Zakupy.

hej ;)
Mimo, ze dziś sklepy pozamykane ja zrobiłam zakupy :) Po dzisiejszym wyjeździe do rodziny przybyło troche pieniedzy więc mogłam pozamawiac sobie pare rzeczy :) Są to  :
pędzelek do cieni

paleta cieni , miała być Sleeka, ale wyszło, ze wzięłam tą , wiem ze tamta ma lepszą jakos, ale jakos wolałam jednam W7, ale tą ze Sleeka, na pewno jeszcze zamówie :)
 Suchy Szampon :)

Do kupienia została mi jeszcze torebka, pędzelek do cieni i jasne jeansy , zestaw do stylizajci brwi ( czekam na dostawę catrice w naturze ... ) i mozliwe że róż :)
Dzisiaj malowałam mamę i spodobało mi się to :> Chciałabym w przyszłości iść na jakiś kurs czy cos : D I musze sie zaopatrzyc w tą ksiązke :



Zaraz zaczynam się pakowac i znowu ZG, ale tylko 3 dni :) Dam rade : D

3 komentarze:

  1. ile zapłaciłaś za tą paletę ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłam tą książkę w empiku za ok.25 zł w promocji. Jest fajna ale ma mały dział urody :(

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !