niedziela, 13 listopada 2011

Du bist meine Morgensonne.

hej ! ;* Przepraszam, że wczoraj nie napisałam, ale byłam u rodziny , późno wróciłam i nie miałam już siły :)  Wybaczcie że zaniedbuje bloga, ale jak wiecie mieszkam w internacie i nie mam ta zbytnio dostępu do internetu a jak wracam nie mam też tyle czasu, ale spróbuje to nadrobić. :) W przyszłym tygodniu wrócę wczesniej ze szkoły bo koniec trymestru mam więc wtedy będą ambitniejsze notki :) Na pewno bedzie jakas recenzja , outfit( chociaz nie lubie tak tego nazywac :PP ) i duuużo zdjęć :)
Własnie sobie siedze z mamą przy herbatce i oglądam Światowe rekordy Guinessa i przeraża mnie pani z milionem kolczyków na twarzy ...
Do Piątku kochani ;* !


Wczorajsze.


Dziś :)


5 komentarzy:

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !