środa, 29 lipca 2015

Paski wybielające Crest Whitestrips Supreme

Heeeeej ! :)
Za tę notkę zabierałam się wiele miesięcy, sama nie wiem czemu tak długo czasu mi to zabrało :) Ale do rzeczy... Chciałabym wypowiedzieć się na temat pasków wybielających i pokazać efekty jakie się u mnie pojawiły :)

Paski kupiłam w marcu/kwietniu i używałam ich przez 7 dni dwa razy dziennie po około 30 min. Przd zakupem przeczytałam każdy możliwy post na różnych blogach oraz obejrzałam filmy na ich temat. Opinie były różne, niektóre dziewczyny je wychwalały inne musiały przerwać kurację przez potwrony ból zębów/głowy/brzucha. Ja jednak postanowiłam zaryzykować. Paski zamówiłam na allegro, można je z łatwością tam dostać.
Podczas stosowania kuracja jak i po niej stosowałam pastę Sensodyne do wrażliwych zębów, nadal piłam kawę i herbatę ( przez słomkę - ale już tak długi czas piję napoję :) ).
Czy mnie bolało ? Nie, mnie na szczęście nie bolało. Jakoś drugiego dnia poczułam jakieś takie "dziwne uczucie" w dziąsłach, ale nie był to ból.
A efekty ? Jak dla bardzo zadowalające :) Kurację będę powtarzać jakoś w październiku, może wrzesniu i jak najbardziej ją polecam :)

No i to czym jak najbardziej byłam zainteresowana u innych... efekty na zdjęciach :)




 zęby prawie zlewają się z moją białą twarzą :D hahah :)))))

7 komentarzy:

  1. faktycznie kuracja zakończona powodzeniem :) też bym chciała takie paski, być może w przyszłości w nie zainwestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, różnica naprawde zauważalna ;) super efekt ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupywalas 14 czy 28szt? Slyszalam ze sa dobre wiec sama chce je kupic tylko wlasnie nie wiem ile sztuk. Efekt super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. polecam bardzo ! :) Kupowałam 14 sztuk :) Nakładam rano i wieczorem przez 7 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, mogłabyś podać link do sprzedawcy, u którego kupowałas paski? :) rozglądam się za nimi, ale na allegro pełno podróbek, a u Ciebie piękny efekt, wiec domyślam się, że kupiłaś oryginalne paski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo i polecam ! :* http://allegro.pl/show_user.php?uid=33728957

      Usuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !