sobota, 3 grudnia 2011

Evening.

Okazało się, że nie mam aż tak dużo do roboty, gorzej zapewne będzie w tygodniu.... Po dwóch tygodniach spędzonych w domu znowu tam, ajajaj, trudno będzie wyjechac, nienawidze tego momentu, kiedy wchodzę do pociągu. ale to tylko bodajże 4 tygodnie, a pozniej święta <3  za jakies 2 tygodnie wybieram się po prezenty do miasta, a jak już wyzdrowieję tak do końca jadę z mamą i ciocią na Weihnachtsmarkt do Niemiec, porobię Wam zdjęcia i pokaże jak Niemcy świętują Boże Narodzenie, od razu mówię, że jest pięknie. Zapewne więkoszość z Was była w Berlinie przed świętami, ja też miałam raz taką możliwość i jest na prawdę pięknie. We Frankfurcie jest oczywiście skromniej, ale i tak cudownie :)
Tu macie przykładowe zdjęcia z internetu jak to wygląda :)





We Frankfurcie jestem co roku, ale tylko popatzreć, szkoda mi wydawać około 4 euro za zwykłe jabłko w czekoladzie czy tam cukrze ( chyba 4, nie jestem pewna, odrazu piszę bo banda anonimków się rzuci na mnie, że wprowadzam ludzi w błąd :P )






 wczoraj wieczorem mojej mamie się nudziło :)




13 komentarzy:

  1. Fantastyczne zdjęcia ! I świetna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam w Niemczech, także na mnie te zdjęcia robią wielkie wrażenie. Pięknie :)
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna fryzura! Ja mam niestety za krótkie włosy, a tak mi się to podoba..!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jagodo wyprowadzę cie z błędu ;p Jabłka w czekoladzie i lukże kosztują 1 euro ;) Ale są poprostu pyszne ;* Spróbuj kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. serio ? nie są droższe ? :P

    OdpowiedzUsuń
  6. super fryzura.!




    zapraszam



    http://lecoeurasesraisonsquelaraiso-annnexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Również obserwuję ! :) Buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. O popatrz, gdy moja mam się nudzi tez lubi mnie jakoś uczesać. ładnie wygląda taki warkocz na Twoich włosach :)

    Zapraszam: marikape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 euro jabłko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie, że wracasz do szkoły, bo chciałabym zobaczyć jak wygląda na żywo ombre hair :D

    OdpowiedzUsuń
  11. a byłam przekonana że są droższe, moze w Berlinie były droższe :)
    mam nadzieje ze sie spodoba anonimowy ktosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam ten ostatni odcinek Gossip Girl! <3

    A co do świąt, to nigdy nie byłam przed Bożym Narodzeniem w Niemczech i raczej się nie zapowiada, abym pojechała, ale mam okazję bywać w Londynie i tam już na początku grudnia ludzie dekorują domy, drzewka i atmosfera świąteczna jest tak gęsta, że do świąt może się znudzić :)

    U mnie w rodzinnym mieście też od 2 lat jest tworzony taki jarmark na rynku i naprawdę można znaleźć bardzo, bardzo ciekawe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mleczko kupiłam w jakiejś małej drogerii, której nazwy nie pamiętam a płyn był w zeszłym miesiącu w Polo markecie, może teraz też jeszcze jest :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !