sobota, 5 listopada 2011

Zakupy. Tutorial : kręciołki .

Witjacie, znowu ! ;* Teraz już szybciutka notka o nowych zdjęciach, zakupach i tutorial jak zrobic kręciołki, a jutro Wam pokażę co mi wyszło :)


Zdjęcia Sandry :) Troche się pomęczyłam prostując jej włosy bo ma ich na prawdę mnóstwo, ale dałam rade, pozniej malowanko i na zdjecia :)


 a tu zakupy :) Miałam trzymac pieniądze na torebke, no, ale własnie skończył mi się podkład, już druga tubka od Manhattanu , dlatego chciałam spróbować czegos nowego :) na wizażu czytałam ze Lirene City Matt jest bardzo dobry jak na swoją cenę , tak więc zaufałam dziewczynom i go zakupiłam :)
 od daaaaaaaaawna miałam ją kupic, ale zawsze było coś ważniejszego :P
 czarna, zwykła kredka :) Miałam taka sama swoją, ale pozyczyłam pewnej osobie i już nigdy jej nie zobaczyłam, ale nie bede sie kłócić o kredke za 6 zł :P
 jedwab do włosów, lubie Biosilka, ale chciałam zobaczyc czy ten połowę tańszy też sie sprawdzi :)

 i mini tutorial, mam nadzieje ze coś zobaczycie :) Musicie na poczatku umyć włosy : D Pozniej je ładnie rozczesujecie i dzielicie na częsci , i tu robicie to według własnego upodobania, wczoraj miałam podzielone na dwie częscie włosy dzis podzieliłam na 4 :) I kazdy z tych 4 częsciu dzielicie na 2 częscie i oplatacie je wokół siebie a następnie przypinacie wsuwkami do włosów :) Koniec, mam nadzieje, że zrozumiałyscie a jak nie na jutro znajde Wam tutorial który nagrała dziewczyna z którego ja to robiłam :)
Wybaczcie za słabą jakość zdjęć, ale jest już ciemno :P Dobranoc kochane :* !

9 komentarzy:

  1. Kreskę Sandrze robiłaś linerem ? : > A podkład jest na prawdę świetny, bo mam,powinien Ci pasować :3

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrej nocki :* zdjęcia są artystyczne b.fajne

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne portrety :) jestem ciekawa tego podkładu, sama jakiegoś poszukuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi sie tylko tak wydaje, czy dziewczyna której robiłaś zdjęcia ma z jednej strony blond kosmykii :D?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow. świetne zdjęcia.
    Obserwuje.
    I zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie, nie ma :) ma takie włosy juz zabarwione :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nice photos!

    xx
    herstylishlife.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem ciekawa efektu włosów:) wydaje się być ciekawym i prostym pomysłem :)
    a sesja świetnie wyszla:)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !