poniedziałek, 31 października 2011

Autumn.

Witajcie ;*!
Dziś już mam nieco lepszy humor :) Nie mogę uwierzyć że troche mnie niż godzinkę temu dopiero skończyłabym dziś lekcje, od 7.45... o kurde ;p Tym bardziej nienawidze poniedziałków u mnie w szkole :P
A co dziś robiłam ? Praktycznie nic, siedziałam w domku i byłam na zakupach, wieczorem jedziemy na cmentarz :) Jutro jeszcze do rodziny na cmentarz, czyli prawie cały dzień w jeździe, nie lubie tego... Jak dobrze, ze to tylko 3 dni, minie bardzo szybko :)
Tak jak już pisałam byłam na zakupach i musiałam coś kupic ( to juz jest choroba, moje pieniadze nie trzymaja się mojego portfela, nawet gdy cos nie jest mi potrzebne znajdzie się jakies "ale" żeby to miec .. )
Nudziło mi się dziś więc zrobiłam dwie animacje :) Jedna kamerkowa a druga jesienna :)










Kliknijcie, bo coś nie działa :<
 a o to własnie z takiego miejsca do Was piszę, z pyszną wiśniową herbatką :)

3 komentarze:

  1. ja leże i ogladam wlasnie ten odcinek plotkary ,zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle wyglądasz przepięknie na każdym zdjęciu :D ja mam podobnie co do kasy, zawsze się znajdzie jakieś ale by je wydać ;)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !