środa, 17 lipca 2013

Czy coś się zmieniło ? hmmm...

Heej ! :) Ale Was troszkę pozanudzam tymi moimi włosami, bo dzisiaj znowu notka poświęcona własnie nim :P
Przedwczoraj udało mi się dokonać przewspaniałego zakupu, czyli ...włosy clip-in ! Marzyły mi się już dłuuugi dłuuuuuuuuugi czas i w końcu udało mi się uzbierać na nie i zafudnować sobie taki prezencik :)))

Ja jestem na prawdę bardzo zadowolona, bałam się, że będą w złym kolorze, ale pasują idealnie !! :) Jest to długość 55 zm, ich kolor to bardzo jasny brąz i zamawiałam je na stronie doczepiane.pl . Jestem w nich zakochana !!!!!!!!! :)
Muszę się jeszcze poduczyć je zakładać, ale jak na pierwszy raz wydaję mi się ,że nie poszło mi tak źle a trwało to nie więcej niż 8 min !:)









Buuuziaki !

28 komentarzy:

  1. AAAAAAA.... masz przepięknie włooosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie Ty masz wlosy!!!!!!!! jejkuuu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Looo jakie Ty masz teraz dlugie wloooosyyy! :o A jakie laadneeee! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ojaaaaaaaaacię! Ale przepięknie wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. łał, fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zastanawiam się, czy niektórzy czytają posty, czy tylko tak komentują byle dać komentarz..

    oczywiście, ze to doczepiane włosy, heh ;) takie zawsze ładnie wyglądają, sama miałam kiedyś takie i bardzo mi się podobało ;) u Ciebie wyszło jakbyś miała ombre :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami fajnie tak sobie wydłuzyc włoski na pare godzin :)))))

      Usuń
  7. jakie długie
    może sie skusze a na nie

    OdpowiedzUsuń
  8. No rzeczywiście dobrze dobrane:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie widać że doczepiane, wyglądają jak prawdziwe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale świetnie wyglądasz w takich dłuuugich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz w tych doczepianych! :)

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz w tych włosach :))

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ekstra włoski, bardzo fajnie to wygląda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietnie ci w takich wlasach ;) Tez zawsze chcialam sobie takie sprawic :3

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądają, napatrzeć się nie mogę !

    OdpowiedzUsuń
  16. 120g czy 220g?? piękne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety jedynie 120g, ale zawsze cos :D !

      Usuń
    2. właśnie się nad nimi zastanawiam, ale mam włosy tylko do ramion, czy to 120g to nie za mało do tak krótkich włosów? czy na wysokości łopatek nie wyglądają już ubogo? i czy mogłabym zobaczyć zdjęcie bez doczepek? bo Ty masz chya dość długie włosy swoje. :)z góry dziękuję :)

      Usuń
    3. polecam po prostu przejrzec bloga, tam mam mnosto zdjec moich wlosow :)

      Usuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !