czwartek, 24 listopada 2011

chora.

przepraszam, ze nie pisze, ale jestem chora, wczoraj miałam gorączke 39.9 ... ;o
+ dzis dowiedziałam sie o swoim planie na 2 trymestr i jest mega do dupy.... lekcje nie sa najgorsze, ale nauczyciele w ogóle sie nie zmienili a tak cholernie chciałam zebby sie zmienili nooooo ! :<<< mój plan wyglada tak : wok, geo, matma, historia, wf albo religia, polski, angielski, niemiecki... wok i polski z panią L. której nienawidzimy cała klasą (z tego co wiem, chyba moge tak powiedziec,,, ) matma z pania, która własnie miała byc zmieniona i miało to byc załatwione na zebraniu. historia z panią, której nie lubie, niemiecki akurat fajnie bo nic na nim nie robimy : D a na angielskim bedzie niezły zapierdziel bo pani jest na prawde wymagająca , ale to mi sie podoba :) Jedyna rzecz... ale najgorsze jest to jaki bedziemy mieli plan w 3 trymestrze... : chemia, fizyka, biologia... i do tego coraz bardziej zaawansowane kursy... nie przezyjemy tego, jestem pewna.
moze jutro juz bedzie całkiem normalna notka i zobaczycie zmane w moim pokoju :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !