piątek, 18 listopada 2011

Produkty które polecam.

Dzisiaj mam dla Was przygotowaną notkę, w której znajdziecie produkty, które sprawdziły się u mnie doskonale i już nie jedno opakowanie wytraciłam :) A więc zaczynamy...



1. Gliss Kur - ale tyylko ten ! ;) Ja go najczęsciej w Niemczech kupuje bo tam jest taniej, u nas kosztuje około 15 zł :)

2. Jedwab do włosów , około 10 zł

3. Vichy żel do mycia twarzy , około 35 zł

4. Essence tusze :

- multi action, nie mam pojecia ile kosztuje w zł szczerze mówiac, ale tusze essence chyba kosztują w okolicach 15 zł :)

- maximum definition, to co wyżej :)

5.  Podkład manhattan : ( jutro będzie recenzja porówanwcza tego i Lirene ), około 27 zł

6. Neutrogena : ( nie wiem ile kosztuje normalnie, ja upolowałam na promocji za 20 zł :)





A teraz czas na zwykłą notkę :) Mój trymestr już się skończył prawie, w przyszłym tygodniu tylko 3 dni do szkoły i do domu, a w czwartek z dziewczynami zajdziemy do starej szkoły :) Jak narazie mój indeks jest piękny, bo ma tylko 2 oceny - 6 - religia i wf, haha : D Mogłoby tak zostać :P A tak ogólnie to od czwartku jestem chora, dzisiaj byłam na 4 lekcjach na których miałam formy ( lub nie, bo pewna pani L. (-.-) ma zamiar abysmy uczyli sie na głupia kartkówkę do konca trymestru .. ), a tak to w pokoju siedziałam bo źle się czułam. Ogólnie dwa ostatnie dni były porazką ... pełno form itp. Mam nadzieje, ze zdobete te pkt z historii i bede miała taka ocene jaka chciałabym miec ... No.. i co tu wiecej napisac ? hm... o wieem ! ;>>> w poniedziałek z Bugałą na Przed Świteem <3 a Domiska juz dzis zobaaaczy... :P Jako była WIEEELKA fanka zmierzchu nie moge opuscic kolejnej części :P
Dobra, to by było chyba na tyle, jutro bedzie wiecej zdjęć i ta recenzja o której pisałam i pokaze Wam moje ostatnie mini zakupy :) Paa:*

2 komentarze:

  1. Napewno wyprubóję ; *
    zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. jedwab na dłuższą metę strasznie wysusza końcówki ;) jesteś przeeeśliczna

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !