piątek, 25 listopada 2011

Wspomnienia z wakacji + JEDNO WIELKIE GÓ**O.

Jestem wściekła, nie mam humoru i mam ochotę wszystkim rzucać, chociaz juz trochę się uspokoiłam... chodzi o to, że mam zapalenie płuc... lekarka powiedziała, że moge siedziec 14 dni w domu co jest niemożliwe jeżeli chodzi o moją szkołę... nie nadrobię tego później, nie dam rady, nie jestem cyborgiem, żeby być na bierząco + nadrabiac... a ta głupia lekarka powiedziała, zebym sie zastanowiła nad zmianą szkoły ( opowiedziałam jej jak to u mnie wygląda ). Byłam wściekła. Nie wiem co to bedzie, nie dam rady. Nie jestem cyborgiem :<<<<

+ konkurs : http://helfy.pl/konkursy/
a że Was bardzo zaniedbuje i nie ma żadnych zdjęć powstawiam coś z wakacji... niech one wrócą.




















3 komentarze:

  1. Zdrowiej szybko ;-*
    w Lotniku nie można chorować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej,zdrowiej :*
    Napewno nadrobisz Fajne zdięcia ; *
    Kocham tego bloga <333

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !