niedziela, 22 grudnia 2013

Filmy Bożonarodzeniowe !

♥Doobry wieczór !♥
Dzisiaj mam dla Was przygotowane propozycje filmów na święta !;) Tak więc bez owijania w bawełnę przejdę do przedstawienia moich pomysłów :)
Nie będę się rozpisywać na temat każdego z nich, bo dużo czasu by to zajęło, ale każdy z tych filmów bardzo luuubię :) Niektóre to bajki, niektóre to klasyka, inne są tyyypowo amerykańskimi komediami i są nawet takie które może i nie mówią o świętach, ale bardzo lubię te filmy w tym czasie :)
♥Przetrwać Święta
♥Family Man
♥Ekspress Polarny
♥Charlie i Fabryka czekolady
♥Grinch: Świąt nie będzie
♥Rudolf czerwononosy renifer
♥Elf
♥Święta Last Minute
♥Opowieść Wigilijna
♥The Holiday
♥Wesołych Świąt
♥Santa Who ?
♥Dziennik Bridget Jones
♥Sylwester w NY
♥Love Actually ♥♥♥♥♥♥♥♥ !
♥Listy do M.
♥Kevin 1 i 2 część



 A dzisiaj dzień spędziłam trochę pomagając w kuchni, trochę sprzątając iiii na spacerku z Nelcią :) Obu nam buzię się nie zamykały, bo tyle miałysmy sobie do powiedzenia !:) Zdecydowanie pozytywny dzien !:) Dodatkowo... TEMPERATURA DZIŚ WSKAZYWAŁA 12 STOPNI ! AAAAAAAAAAAAA !!!!! Uwielbiam, uwielbiam, uuuwielbiam taką zimę !:))))))))))))))

Pam pam pam 2 dniiiiiiii, to tylko 2 dniiiiiiiiiii ♥♥♥♥♥
Buziaki !:***


Pozniej zaczne się ekcytować sylwestrem, więc bedzie kolejne odliczanie :DDD

15 komentarzy:

  1. na pewno część z tych filmów obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham większość z tych filmów :) Ja się nie czekam na Sylwestra, bo nie mam co robić, i pewnie znowu będę siedzieć w domu :/

    OdpowiedzUsuń
  3. tak samo jak ty uwielbiam większość z tych filmów, a szczególnie Kevina :D

    OdpowiedzUsuń
  4. większości filmów nie znam.. :p hehe ja chciałabym śnieg, taka temperatura mi nie odpowiada :p
    + mam pytanie, umiałabyś może wykonać design bloga ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale dużo filmów. :) Uwielbiam Listy do M. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kevin, Wesołych Świąt, love actually - ulubieńcy ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam świąteczne filmy <3
    Kochana życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rudolfa zaliczyłam już w piątek, a 2 część Kevina jakoś w listopadzie jak leciała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawie wszystkie są moimi ulubionymi filmami! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie przydała mi się niesamowicie Twoja lista filmów ! dzięki :) !

    OdpowiedzUsuń
  11. nominowałam Cię do Liebster Blog Award!
    więcej informacji na moim blogu :)

    http://smialobadzmydelikatni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przynajmniej cztery z tych filmów są na mojej świątecznej liście też ;) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez kocham Love Actually <3 a najbardziej premiera :D ach ten Hugh Grant <3
    A w dzieciństwie kochałam Rudolfa ;) nadal kocham :)
    Wesolych Swiat ;))

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !