środa, 12 sierpnia 2015

Powrót do naturalnego koloru włosów.


 heeeeeej !:)

Na początku zacznę od tego, że nastąpiła zmiana w nazwie mojego bloga :) Od dawna już chciałam pożegnać się z badratt'em i zastąpić czymś bardziem "moim" :) Historia mojej wcześniejszej nazwy jest dość stara ( przed blogspotem prowadziłam photobloga pod nazwą "badrat" od 6 klasy podstawówki ) i nadszedł czas na zmiany :)
Tak więc od wczoraj jest tak : jagodkabawolek.blogspot.com  i zamierzam się tu częściej pojawiać :)

Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić historią mojej zabawy z farbowaniem włosów :) W 2012 roku dodałam tutaj notkę o moich włosach, którą można znaleźć o TUTAJ. Ale od tamtego czasu zmieniło się baaaaaaardzo dużo...

Tak wyglądały moje naturalne włosy w 2011 roku. Jak widać miały dość ładny, ale "typowy" brązowy kolorek, który po 17 latach życia znudził mi się i chciałam coś zmienić.. :)

czerwiec 2011


 Tak więc, kiedy pod koniec 2011 roku był wielki szał na włosy ombre postanowiłam, że czemu by nie spróbować w domowych zaciszu z pomocą mamy wyczarować sobie własne :) W sumie byłam zadowolona, mimo ze była to amatorska robota :) Pochodziłam tak przez pare miesięcy aż do około połowy 2012 roku...

listopad 2011

 Od małego marzył mi się kolor blond na mojej głowie ( pewnie dlatego, że za dzieciaka takie własnie były co widać w notce TUTAJ ).  Bałam się jednak położyć farbę na całą długość moich włosów, więc zrobiłam sobie jedynie parę pasemek :) Przez kilka miesięcy podobały mi się takie "refleksy" na moich włosach, ale jak wiadomo "kobieta zmienną jest" i zamarzył mi się powrót do moich jednolitych brązowych włosów... I w tym momencie zaczyna się najgorszy czas dla moich włosów...

czerwiec 2012


 Oczywiście, chcąc zaoszczędzić, wybrałam się do sklepu po farbę, a nie do salonu fryzjerskiego... Chciałam brązowe włosy więc wybrałam kolor "czekolada" i wydawało mi się, że moje włosy po umyciu znowu będa miały piękny, brązowy kolor... Niestety moje oczekiwania w ogóle się nie sprawdziły ... włosy okazały się kruczo czarne. Były w kolorze, którego nigdy, ale to nigdy nie chciałam u siebie na włosach. Chyba nie muszę pisać ile było płaczu... :)

sierpień 2012

Na szczęście mama się nade mną zlitowała i po około 3-4 tygodniach wybrałyśmy się do fryzjera... Miałam dość dużo włosów więc spędziłam tam wieeele godzin... Została z nich ściągnięta farba, a następnie nałożona kolejna. Nadal marzył mi się blond, więc poprosiłam o taki kolor aby jak najbardziej go przypominał :)

październik 2012


 W końcu pozbyłam się czarnych włosów, a na mojej głowie zagościł kolor... moim zdaniem dość nieokreślony :P

listopad 2012

 Po czasie robił się bardziej "blond", bo jak na moje oko przypomina to żółtko jajka :D No, ale już chyba aż tak się nimi nie przejmowałam i dałam im żyć swoim życiem przez 5 msc...

styczeń 2013

 W lutym 2013 roku na mojej głowie zaczęły pojawiać się dość mocno widoczne odrosty, więc postanowiłam iść do fryzjera, aby się nimi zająć :)

luty 2013


 Nie mam zbyt dużo zdjęc zaraz po fryzjerze, jedyne co znalazłam to coś takiego ( tylko nie wiem o co chodzi z tym blond plackiem, bo były raczej dość jednolite..:) )
Fryzjer tym razem wybrał coś najbardziej zbliżonego do mojego naturalnego koloru :) Niestety z ciemnymi włosami pochodziłam może z 2 msc i kolor zaczął się dość mocno wypłukiwać :)

luty 2013


 Po paru miesiącach włosy były dość jasne, można powiedzieć, że powstało coś a'la ombre :) Od tamtej pory już nigdy nie nałożyłam farby na moje włosy i dałam im spokój :)

lipiec 2013



 Włosy raz na jakiś czas troszkę podcinałam..moim głównym celem było pozbycie się tych zniszczonych włosów blond.

listopad 2013


 Tutaj bardzo dobrze widać jaki był to kontrast. Ale musiałam to wytrzymać aby wrócić do swojego naturalnego kolorku :)

grudzień 2013

 W międzyczasie troszkę je pocieniowałam :) ( bad idea ;<)

styczeń 2014

 Iiii przez praktycznie cały rok niestety nie mam żadnych zdjec, udalo mi się jedynie znaleźć coś takiego. Byłam tutaj po dość duzym skróceniu :) I od tamtej pory już nie podcinałam ich w ogóle :)

październik 2014
 Rosły sobie i rosły..:)

luty 2015
I rooosły :D

kwiecień 2015

 I tak jest teraz :) Z tego względu, że baaardzo dawno nie miałam już swoich naturalnych włosów, które są dosyć ciemne, pytano mnie jakiej farby używam :) Na szczęście moje włosy już sobie odpoczywają od farby, a ich odcień to "naturalny kolor włosów Jagody" :)
Teraz moim celem jest je zapuścić ! :D Jak będą do pępka to będę zadowolona :D







 Buuuuziaki ! Dziękuje za poświęcony czas ! :) 
Pamiętajcie, że zarówno jeżeli chodzi o kolor włosów czy inne (ważniejsze) sprawy w naszym życiu wystarczy być cierpliwym (czasami dołożyć trochę pracy) i wszystko wróci do normy :)
"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie" 
:)




8 komentarzy:

  1. Poeksperymentowałaś! Ładnie Ci było w jasnych, ale... ten obecny, prawie naturalny najlepszy! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. To zapuszczamy razem! Ja mam naturalnie dość jasny blond i zdecydowanie wolałabym być brunetką :( W 1 liceum pofarbowałam sobie na czerwono... ten proces powrotu do naturalnego to była droga przez mękę, już nigdy więcej nie pofarbuję włosów i naprawdę nie wiem, co mi wtedy strzeliło do głowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też juz nie farbuję, póki nie zobaczę siwych ! :P
      zazdroszczę blondu ! :D

      Usuń
  3. Ale dawno nie pokazywalas sie! Az prawie nie poznalam Cie w tych 'nowych' wlosach! Nie wiedzialam ze masz je takie ciemne! :O
    p.s. Wyczytalam z aska ze przeprowadzasz sie do Poznania. Mam nadzieje ze kiedys Cie tam spotkam! :D Kiedy dokladnie tam bedziesz? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W październiku wprowadzasz się na Łazarskie tereny ! :D Nawet jak mnie przypadkiem nie zobaczysz to nie mam nic przeciwko zebyś mi troszkę Poznania pokazała, bo ja go w ogóóóle nie znam :P
      Buziaki !

      Usuń
    2. Niestety w Poznaniu nie mieszkam tylko 40km od niego ale nie ma sprawy! Moge przyjechac i co nieco, co wiem gdzie jest pokazac. Slynne galerie i inne zabytki wiem gdzie sa wiec nie jest zle haha :D

      Usuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz w każdych włosach :) ja jestem z natury blondi, ale chciałabym mieć takie..jasno-brązowe :) niestety, farbowanie mi nie służyło :/
    Też słyszałam, że będziesz od października w Poznaniu i również mam nadzieję, że kiedyś Cię spotkam :)!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !