poniedziałek, 28 listopada 2011

boring day.

to co zaraz napiszę będzie dziwne, ale naprawdę chcę do szkoły ! -.- Irytuje mnie to, że serio dobrze się czuję a muszę siedzieć w domu pod kocem, grubo ubrana -.- Nawet sobie nie wyobrazacie jaki mam codziennie rano okropny humor jak mnie budzą, żeby o specjalnej godzinie rano łykać leki , a ja z tych osób co jak je się obudzi to już nie usną. Dzisiaj w szkole poznali nowych nauczycieli, nowe formy, i na prawde źle że opuściłam ten dzień. Jestem strasznie zła, cholernie, cholernie, no cholernie zła !!!
Dzisiaj miałam iść na pobieranie krwi, na którym nigdy w życiu nie byłam, ale rano się jakoś mamie wykręcłam i mam zamiar robic tak codziennie, bo nienawidzę bólu i mam zamiar odwlekać to jak najdłuzej.... Strasznie się boję bólu.
a tu macie inspiracje, bo nie mogę Wam dać zadnych moim zdjec, bo caly dzien leze ;<
















Jeżeli znacie jakieś dobre filmy do obejrzenie to piszcie :) Ja już dziś jestem po ToySory3 : D uwielbiam tą bajkę z dzieciństwa :)

3 komentarze:

  1. ''zła kobieta'' ja zaraz zabieram się za oglądanie 'Easy A' czy cos takiego ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, 'easy A' świetny i odzwierciedlający trochę 'normalną' szkołę... :D Zdaj relację jak się podobała Zła kobieta :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !