poniedziałek, 30 grudnia 2013

THE BEST IN 2013 !

Heeeeeeeejo !:)

Wraz z końcem roku przychodzi czas na wszelkie podsumowania, rankingi itp. ..:) Ja mam dla Was przygotowaną notkę z najlepszymi kosmetykami kolorowymi jak i pilęgnacyjnymi w 2013 :) Większosc z nich uuuwielbiałam także w poprzednich roku oraz jestem pewna ze w 2014 będą mi służyły :) Tak więc przedstawiam Wam kosmetyki, które są moimi ulubieńcami wszechczasów i wracam do nich bardzo często bądź na pewno będę wracać !:)
Kosmetyki kolorowe :
podkład Bourjois ♥ puder Rimmel ♥ Korektor Loreal ♥ Korektor Collection ♥ Tusz Maybelline Tha Falsies ♥ Tusz Loreal Telescopic ♥ Cienie Sleek ♥ Bronzer Sleek ♥ Róż Sleek ♥ Kredka Catrice ♥ Kredka Maybelline ♥ Eyeliner Wibo ♥ Błyszczyk Revlon ♥ Błyszczyk Victoria's Secret ♥ Pomadka Maybelline ♥ Sztuczne Rzęsy ♥ Klej DUO ♥


 Kosmetyki do pielęgnacji:
Szampon Babydream ♥ Odżywka Nivea ♥ Gliss Kur ♥ Szampon suchy Batiste ♥ Olejki ( Alverde, Alterra, Babydream) ♥ Odżywka Balea  ♥ Szampon Balea  ♥ Żel Vichy  ♥ krem Siarkowa Moc  ♥ Żel punktowy Synergen  ♥ Płyn micelarny Bebeauty  ♥ odżywka eveline 8w1  ♥

 A jutro bawcie się wszyscy niesamowicie ! Powitajcie nowy rok w gronie ukochanych osób i z wielkim usmiechem na twarzyczkach !:)

Buziaki ♥

9 komentarzy:

  1. ooo widzę paru swoich ulubieńców, micelak z Biedry najlepszy!!:))
    fajny blog, ciekawe posty z przyjemnością będe zaglądać tu częściej..obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam całkiem innych kosmetyków :) ale może kiedyś coś z twoich wypróbuje
    zapraszam: noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jezu przepiękne ostatnie zdjęcie <3 i chyba sobie kupie ten puder bo już wiele osób go polecało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo ile tego :)
    Udanej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. puder Rimmel - mój numer jeden!!
    Udanej zabawy :*!

    OdpowiedzUsuń
  6. mam kilka kosmetyków takich jak Ty i również zaliczam je do najlepszych :))
    Udanego Sylwestra! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele z Twoich ulubieńców znajduje się na mojej liście ulubionych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo :) podklad z bourjois to i ja chce przetestowac, ale ja uwielbiam ten z rimmel z drobinkami jest dla mnie chyba najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny sweter :)
    Obecnie używam puder z Rimmel. Odżywka Nivea jest super, też jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !