poniedziałek, 16 grudnia 2013

BERLIIIN !

Heeejo !:)♥
W sobotę bardzo spontanicznie wybrałam się z mamą do Berlina :) Jechałyśmy tam pierwszy raz same, więc podróż dotyczyła tylko i wyłącznie galerii na Aleksanderplatz oraz Weihnachtsmarktu, który się tam znajduję :)
Baardzo miły dzionek :) Iiii kupiłam buty na studniówkę, więc już mam gotowy prawie cały strój :DDD Bo został jedynie miesiąc i pare dni !:))) Chciałam też znaleźć sukienkę na sylwestra, ale niestety nic nie wpadło mi w oko, aaale za to były bardzo fajne przeceny w Tally Weijl ( łaaał, chyba pierwszy raz nic z H&M xdd ) i tam udało mi się zrobić małe zakupki :)))

a jak na razie pozostawiam Was ze zdjęciami :))

♥Buuuziaki !♥
















a tak wyglądała galeria około 13 godziny :DDDD troszkę dużo ludzi było :)
 i z maaamcią :)

17 komentarzy:

  1. Achh jak bym chciala tam pojechac... w przyszlosci na pewno tam pojade! :)
    Ale jestes podobna do mamyyy! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świątecznie ;-) cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ masz z mamą identyczne oczy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo zazdroszczę. Świetny dzień! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku jak tam ślicznie !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.solebox.com/sale/wmns-air-max-1-hyp-prm-pink-force.html
    co sądzisz o tych butach?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie przepadam za sportowym obuwiem na co dzien:)

      Usuń
  7. Marzy mi się podróż gdzie będę mogła spacerować wśród uroczych straganów z ciasteczkami, owocami w czekoladzie i innymi świątecznymi ozdobami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czemu nigdy nie kupujesz nic w zarze?

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ślicznie, wspaniałe zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe miejsce aż zazdroszczę wyjazdu : )
    jesteś strasznie podobna do mamy, obie piękne kobiety : >

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !