piątek, 6 grudnia 2013

HURAGAN !

♥Heeeeeeeeeeejo !;) ♥
Dzisiejszy dzień miał wyglądać CAAAŁKOWICIE inaczej... Zacznijmy od tego, że od paru dni co chwilę się słyszało, że pogoda na dzień dzisiejszy nie zapowiadała się zbyt ciekawie... Jeszcze w szkole Pani, która miała z nami jechać zapytała się czy wycieczka się odbędzie, a my byliśmy niedoczytani/niezorientowani co się dzieję wokół i zapewnialiśmy, że "tak, tak, oczyyywiście..." :) Ale kiedy po południu z każdej strony słyszało się o mega wysokich prędkościach wiatru i nawet szkoła we Frankfurcie ( niemieckie miasto przygraniczne ) została zamknięta... zaczęliśmy się zastanwiać co z naszą wycieczką i tak po długim oczekiwaniu na odpowiedz o godzinie 22 dowiedzieliśmy się, że wycieczka odwołana a my mamy isć do szkoły..ehhh :< i nici z mojego wyjazdu na Weihnachtsmarkt... :< chooociaz, w sumie to jeszcze zobaczę czy czasem nie uda mi się tam jednak pojawić :)))) Więc możliwe, ze jeszcze w tą zimę pojawi się tu post ze zdjęciami z tego przeepięknego targu :)

BUUUZIAKI ! I mam nadzieję, że dzisiaj Mikołaj u Was był i przyniósł same wspaniałości !:)
IIIiiiiii tylko 18 dni do ŚWIĄT ! caan't wait ♥





 Mój nowy zakuuuuuuuuuuup :))) W sumie to taki mały prezencik na Mikołaja :))) UWIELBIAM !:)

13 komentarzy:

  1. Ja dzisiaj nie wychyliłam głowy z domu,pogoda zdecydowanie zniechęca:<

    Zapraszam do mnie na rozdanie ślicznotko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehh wszedzie te huragany.. u mnie takze ://
    Jestem pewna ze jeszcze zawitasz na te targi w Berlinie! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! 18 dni do świąt i 10 dni szkoły w tym roku *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. ahh ten huragan ..
    śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. eh w głowie sie nie mieści, ze przez taką głupią pogode plany mogą się zepsuć :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że przez tą okropną pogodę nie udało Wam się pojechać :/
    Tez muszę sobie kupić Baby Lips :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pogoda okropna, jak szłam ze szkoły to mnie na boki znosiło :( taki wiatr silny.. Szkoda jednak, że wycieczkę Ci odwołano :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Skróciłaś trochę włosy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że wyjazd nie wypalił :( ale jak pięknie Ci w takich duych kolczykach! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie wyczekuje święt, ale wolne od szkoly bedzie <3 Tego mi trzeba *.*
    Świetny nabytek

    OdpowiedzUsuń
  11. baby lips! ja mam pink punch i jest przecudowna <3

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !