czwartek, 26 grudnia 2013

Christmas gifts...

Dzień doberek ♥
Dzisiaj mam przygotowany post z prezencikami od Św. Mikołaja :D Co roku taka notka powstawała, więc tradycję trzeba utrzymać :)
Postanowiłam pomóc troszkę moim Mikołajom, bo zabrakło im pomysłu i sama sobie powybierałam prezenciki :) Przede wszystkim napadłam z mamą H&M podczas wyprzedaży oraz House :D Iii w końcu mam lakier od Essie , zobaczymy czy faktycznie są takie cudowne... chociaz już go od wczoraj mam na paznokciach i jak na razie jestem bardzo zadowolona :) A resztę widać na zdjęciach :) Iiii moje nowe ulubione spodenki do spania, są przeeeurocze i jak je zobaczyłam od razu stwierdziłam ze musze je mieć ! :D (New Yorker) :)))))

Dzisiaj kolejny dzień lenistwaa :) A wieczorem oglądamy kolejny film z mojej listy, tym razem padło na To właśnie miłość - uluuubieniec !:)))

Buziaki ! ♥


lakier obowiązkowo już na paznokciach ! :D


24 komentarze:

  1. Mam te spodenki z NY tylko biale :D

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście te spodenki są urocze! ; ) a co do lakierów od Essie to nigdy nie używałam.w ogóle myślałam,że u nas w Lublinie nie ma ich , a przypadkowo znalazłam ; ) planuję kupić i przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten brzoskwiniowy naszyjnik! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne prezenty, bardzo dziewczece i przydatne! przynajmniej dostalas co chcialas haha <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio kupilam sobie lakier z essie tyle ze mietowy ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne prezenty otrzymałaś !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne te spodenki :)) ale zazdroszczę Tobie brzucha! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne prezenty! :)
    jaką Ty masz piękną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne spodenki :) Essiak świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodenki najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biżuteria jest cudownaa! Ale najbardziej to Ci zazdroszczę tych spodenek i brzucha! Oddaj! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne prezenty ! Świeczuszka - mam fazę ostatnio na świeczki , kocham je ! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale opalenizna! Ale brzuch! I kontrastujące spodenki, coś idealnego!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie cuda :)) też musiałam pomóc w tym roku mikołajowi
    czy możesz kliknąć w 2 linki na moim blogu? Proszę pomóż we współpracy :)
    zapraszam♥
    noemisoul.blogspot.com

    obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !