środa, 25 grudnia 2013

Christmas time !

♥Heeejo!♥
Właśnie sobie siedzę, oglądam Kevina i piszę do Was :)))
Wczorajszy dzień był cudowny :) Uwielbiam wigilijne kolacje :) Posiedzieliśmy, porozmawialiśmy sobie, pośmialiśmy się duuużo i tyle też pojedliśmy, a wieczorem kiedy wszystko wybrali się na pasterke ja z bratem zrobiliśmy sobie maraton z Warsaw Shore, wczesniej mnie W OGOLE do tego nie ciagnelo, ale ze nic nie bylo w tv to stwierdzilismy, ze moze się jakoś podbudujemy oglądając takich (przepraszam za wyrazenie, ale jestem szczera) idiotów :)))):D

Dzisiejszy dzień spędzony w za duzym swetrze, odpoczywając sobie a jutro czekamy jeszcze na cioocię :)))))

teraz odliczamy do Sylwestra :) Na razie nie jestem aż tak nim podekscytowana, ale mam nadzieje ze z czasem bede :)))) Taaaak więc pozostało 6 dniiii :)


a tak było wczoraj :)



 z tatą, babcią i mamuuśką :)


 a to jeszcze z 23. kiedy to były wielkie przygotowania i pakowanie prezentów :D
 iii na dowód tego co pisałam o moim słabym talencie w kuchni...ale za to kroję bardzo ładnie i przekładać jedzonko też umiem !:DDDDD
 z mamcią podczas wigilii :)
 z braciszkiem, który mam nadzieje, ze mnie nie zabiję :D i z tatuśkieeem :)


16 komentarzy:

  1. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze w te święta! Powodzenia w blogowaniu, oraz systematyczności, bo wiem po sobie, że z tym zawsze jest problem :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Malwina :*

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne fotki !:)
    wesołych świąt !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już czekam na nowy 2014 rok :) Przystojny ten braciszek:D
    Wesołych świąt kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :)
    już nie mogę się doczekać Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o proszę, ile radosnych zdjec :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne zdjęcia :) Te z tata, mama, babcią :) Cudownie i rodzinnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alee pozytywne fotki!:))
    I zgadzam się z koleżanką z góry co do braciszka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, świątecznie ;) życzę duuuużo zdrówka i radości :) Buziaki, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś baaaardzo podobna do mamy. :P Super rodzinka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia ;-) mega świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !