niedziela, 1 grudnia 2013

December !

♥Dzień dobereeeeeeeek :)♥
Notka miała pojawić się wczoraj, ale już nie zdąrzyłam jej dodać, bo zaczęłam szykować się na osiemnastkę :)))
Wybawiliśmy się w rytmach diiisco i ogólnie było bardzo pozytywnie :)))))))))))) Parę zdjęć się na pewno pojawi, bo jednak wzięłam aparat :D
Dzisiaj sobie poodpoczywam, pooglądam seriale i może coś bardziej ambitnego, czyli zacznę pisać konspekt na polskii :))
ahhh... a już w pt jedziemy z klasą do Berlina na Weihnachtsmarkt i postaram się zrobić mnóóstwo zdjęć ! :)))))))))

Życzę wszystkim miiiłej niedzieli, trzyyymajcie się !:))):*





 a czego najczęśćiej uzywam rano ?:)...
a tusz i pomadka to dwie dodatkowe zdobycze z Rossmanna -40%, które kupiłam jakoś w tygodniuu :)

iii... nie wierzę, no nie wierzę, że już gruuudzień ! :))) Ale bardzo mimo wszystko mnie to cieszy, grudzień jest dużo lepszym miesiącem niż listopad... i oczywiscie moj kochany czas w roku... ŚWIĘTA !


15 komentarzy:

  1. Piękna jak zawsze! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś taka ładna ! <3
    cudowny sweterek :D
    ja też będę oglądać seriale :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie, udanego wyjazdu do Berlina :)
    Ja też zdecydowanie bardziej wolę grudzień, niż listopad:) I ta astmosfera świąteczna, mm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju masz taki piękny uśmiech...!!:)
    Zapraszam na nowego posta do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez dzisiaj odpoczywam, trzeba nabrać sił na nowy tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj tak, ja też baardzo lubię grudzień ze względu na Święta i śnieeeg! ;D
    Jesteś bardzo bardzoo ładnaa! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. miłego wyjazdu :)
    świetne zdjęcia :)
    i ciekawi mnie ten tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze, też bym chciałam jechać do Niemiec na te słynne targi :))!
    świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż ! :3
    super wyglądasz :) I nagłówek wymiata <3

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny makijaż ;-) i sweterek jest cudny ;-)
    miłego wyjazdu do Berlina :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek jest prześliczny, kolor ma cudny :) Ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie! śliczne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna jesteś ! Ostatnio chyba troche schudłas co? Mogę zapytać ile kg i jak to robisz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo :) to na prawdę miłe czytac takie komentarze :) Tak schudłam, około 12 kg od sierpnia. Jak to robię ? :) Cwiiiicze codziennie od wrzesnia, czasami robie przerwy raz w tygodniu :) We wrzesniu bylo to skalpel codziennie przez msc, pozniej zaczelam mieszac go z Turbo, Killerem oraz cwiczeniami z YT : Blogilates i Fitness Blender, a teraz najczesciej wybieram wlasnie TURBO/KILLER lub cwiczenia kardio od Fitness Blender(HIIT) + do tego jakieś siłowe :) + nie jem świństw :P:))) patrze co ląduje w moim zoladku :))))) Pozdrawiam !:)

      Usuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !