środa, 4 grudnia 2013

Baby, it's cold outside !

Heeeeeej ♥ !
Ale te dni szybko lecą ! Już jutro jest czwartek, czyli mój ostatni dzień szkolny w tym tygodniu bo w piąteczek jedziemy sobie do Berlina na Weihnachtsmarkt !! :) Mimo, że mam tak bliziutko do Berlina byyłam tam jedynie raz 4 lata temu , więc bardzo się cieszę, że uda mi się tam teraz pojechać :) W przyszłym tygodniu mam rekolekcję, więc dość luźno i pewnie ten grudzień minie bardzo, baaardzo szybko :)))))))
Dzisiaj dowiedziałam się, że moje plany na sylwestra są na 99% pewne, więc się straaaszliwie cieszę :)))) Spędzę go ze świetnymi ludzmi, więc tak samo wspaniały będzie zapewne rok 2014 ! :) Teraz czas szukać jakiejś kiecki, hmm... :DDD

Buuuziaki ! ♥





14 komentarzy:

  1. bardzo ładne zdjęcia ;) ja też spędzę sylwka wśród moich najukochańszych ludzi, więc udanej zabawy :))

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajnie, że masz już plany na sylwestra. ja niestety jeszcze nie mam nic :P

    OdpowiedzUsuń
  3. dodaj kilka zdjęc z wycieczki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. też bym chciała pojechać do Berlina, ale niestety ja mam daleko :)
    ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocza jesteś! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Liczę na obszerną fotorelacje z Weinachstmarku, prosze też o zorientowanie się w cenach i co ciekawego można kupić jako prezenty na gwiazdkę. Ja jade za tydzień i nie mam pojęcia jakie są ceny, ile euro muszę wziąć i czy będę mogła kupić tam coś do prezentów, więc mam nadzieję, że rozwiejesz moje wątpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też juz mam plany na sylwester :)) ale najpierw trzeba przeżyć szkołe i świeta, a potem zabawa :D
    świetne zdjecia :))

    OdpowiedzUsuń
  8. już teraz życzę udanego Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jeszcze myśle nad sylwkiem :3
    super zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że masz już plany sylwestrowe :)
    świetne fotki, masz piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja w Berlinie jeszcze nie byłam ;)
    i też muszę rozpocząć akcję- poszukiwanie sukienki na sylwestra ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super notka ;-) bardzo podobaja mi sie zdjecia :D
    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę Ci tego Berlina <3 Prześlicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !