sobota, 7 grudnia 2013

Stay positive.

 Heeej ! ♥
Dzisiejszy poranek spędziłam na oglądaniu mojej uuuuuuuulubionej bajki bożonarodzeniowej - Rudolf Czerwononosy z dzieciństwa podczas której robiłam fiszki ze słówkami na angielski :DDD Później zaczęłam pisać konspekt na polskiii iii jakoś tak mi poranek zleciał :) Ogarnęłam się, nie miałam co robić więc powstało parę zdjęć a teraz czekam na mamę i lecimy na jakieś zakupki :) Możeliwe, ze uda nam się kupić juz jakies prezenty dla bliskich .. :) No zoobaczymy :)))
A wieczorkiem wybieramy się ze znajomymi pobawić, więc dzisiejszy dzień jak najbardziej pozytyyywny :)))
Mam nadzieję, żę u Was także humor gości a dni przyjemnie mijają :)))))
ahhh i oglądając zdjęcia z tamtego roku miałam już snieg na ogrodku ! W tym roku NA SZCZESCIE go jeszcze nie ma :D Snieg toleruję TYLKO na święta :DDD

BUZIAKI ! ♥






 


11 komentarzy:

  1. jesteś strasznie podobna do swojej mamy !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie śliczne zdjęcia! :)
    i danych zakupów i zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Konspekt- matura ? :D Chyba tak. Przeszłam to rok temu :) Boskie zdjęcia <3

    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się tytuł tego wpisu - Stay Positive :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnie zdjecie super :)
    u mnie humorek dopisuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też byl śnieg rok temu i teraz tez jest.. Wczoraj wieczorem napadało :( Ale wolałabym żeby go teraz nie było a żeby spadł na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam ochotę pooglądać świąteczne filmy, tyko póki co brakuje mi na to czasu :/
    A u mnie śniegu jest naprawdę sporo, ale jakoś mi to nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !