piątek, 20 grudnia 2013

Prywatnie ! Z KOCHANYMI !

Heeeeeeeeeejo !♥
Dzisiaj jesteśmy chyba wszyscy zasypywani zdjęciami z Wigili Szkolnych, które się odbywały... :D I z mojej strony lawina zdjęć także bedzie, a co.. :)))
Miały być lekcje, mial być nawet sprawdzian.. :D Ale nasza urocza pani pozwoliła nam zająć się filmikiem studniówkowym i przygotowaniem wigilii :D Tak więc od rana zajęłam się kręceniem wszystkim po kolei i dość sprawnie nam to poszło :) teraz czas to zmontować :D
Później nasza wigilia klasowa, która... (jak mi to uświadomił ktoś na asku :P) była naszą ostatnią .. Aaaale z tymi ludzmi z którymi chcę mieć kontakt na pewno jeszcze nie raz spędzę Święta :)))) Oczywiscie extra atmosfera, pośpiewaliśmy kolędy sobie : Last Christmas wyszło nam zdecydowanie najlepiej :D Pozniej pospiewaliśmy jeszcze z kolędnikami :D I tak sobie sieedzielismy :))) A po ogarnięciu wszystkiego korzystając z okazji oczywiscie musiałysmy sobie porobić z dziewczętami zdjęęęcia ! :DDDDD O których już wspominałam i które możecie zobaczyć na dole :D Od razu mówię, że troszkę ich jest :DD

To buuuziaki, do jutra ( bo już nawet notkę mam przygotowaną ! :D ) i wszyscy się cieszmy, bo jestem pewna, że większość z Was też ma woooolne !:))) Ahhhhh 4 dni 4 dni 4 dniiii ! JAAAAAACIE ♥♥♥♥♥♥♥
+dziś też mam dooobry humor !:D



 








9 komentarzy:

  1. a my nie robilismy wigilii klasowej :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądałaś ;) na pewno było baaaaaaaardzo radośnie! Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny blog, świetny post! ♥ Naprawdę bardzo mi się tu podoba. Zdecydowanie będę zaglądać częściej, więc co powiesz na wspólną obserwację? Jeżeli się zgadzasz to napisz mi na moim blogu abym mogła się odwdzięczyć, a jeżeli nie to po prostu zignoruj to pytanie ^^ Jeszcze raz, fajnie tu!♥

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne zdjęcia!
    cudownie wyglądasz!
    często jak przeglądam twojego bloga zazdroszczę ci urody :D
    wesołych świąt! bo nie wiem czy będzie jeszcze post przed wigilią, także,
    wszystkiego dobrego :D

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !