sobota, 30 lipca 2011

wyjaaaaaaazd !

cześć, cześć, czeeeeeeeeeść! O 11.50 mamy spotkanie i na helenesee ! :) Niestety nie bedzie mnie przez 2 tygodnie, a pozniej jeszcze przez tydzien, wiec w ciagu tych 2 tygodni notki nie bedzie, pozniej postaram sie dodac u rodziny :) Zapowiada sie wspaniały sierpien ! ;)) Mam baaaaaardzo dobry humor, tylko zeby pogoda dopisała <3
Nie wzielam wszystkiego co chciałam, znaczy sie, nie wzielam jakies czarnej  torebki bo mi sie nie zmiescila i tak juz musiałam siedziec na tej walizce zeby mi sie zamknęła... Dobrze, ze to tak blisko Słubic, jak cos to rodzice mi cos podrzuca jak sie okażę , że czegos nie mam :P
Kurde, narazie pada, a ja mam na sobie spodniczke bo myslalam ze bedzie ciepło, a wszystkie prawie inne ciuchy w walizce a boje sie ze mi wszystko wystrzeli z niej jak ją otworze....
dobra, kończe, jeej, jeszcze nigdy nie żegnałam sie na tak długo :P Nie zapomnijcie o mnie :* ! Przez ten czas mozecie zadawac pytania na formspringu ( http://www.formspring.me/badratt ) , obiecuje, ze na wszystkie odpowiem ! Buziaki :* !


Moja walizka, stad wyglada na nie taka duza, ale jest, uwierzcie mi :P
!
 no...Fafisiuuuu <3
 torebka z ktorej się "wylewa"... nie wszystko zmiescilo mi sie do torby ;p
 Pa <3 !

2 komentarze:

  1. jakie masz uroczę zdjęcia :)aaa ta waliza to dużaaa ..ładny ma kolorek klasyka i zawsze na topie :)...koniecznie zapraszam na mojego bloga..będzie mi miło

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !