środa, 27 lipca 2011

Świnoujście. Dzień 3 .

Dzień 3 - sobota ;) Rano padało a my na wypozyczonych rowerkach jezdzilismy sobie po Świnoujsciu :P ah i chciałam sprostowac, ze ja juz wrocilam, a teraz dodaje zdjecia z poszczegolnych dni, czytjacie notki :P
Popołudniu wyszlismy na promenade zobaczyc co sie dzieje na Karuzeli Cooltury , widziałam Salete, Roofiego, Anie Bosak, Hanne Bakułę, Ogórka, Zanussiego, Conrado Moreno, kolesia z Demono,Supernianię i chyba to wszystko i bylismy na debacie z Hanna Bakuła o jej nowej ksiazce, ktora kupilismy z mama , jutro Wam ja pokaze ;)








 buty, ktore musialam kupic bo wszystkie inne byly mokre ;p
 wiało jak cholera  i padało..




 a tu troche zdjec z fortu Anioła :)





 a tu macie jak sie prezentuje lakier z Golden Rose


 ta w rozwych to Ania Bosak :)
 Ogórek
 Hanna Bakuła i ktos tam
 dupa superniani i jakas dziwna pani ...
 Conrado i w tle kolo z Demono

kolczyki za 2 zł :)


 Zanussi
 Roofi i ta kolesiowka z ostatniej edycji z Ukrainy czy skądś tam


 nastepne kolczyki za 2 zł ;p

4 komentarze:

  1. widze, ze mimo tej paskudnej pogody swietnie sie bawilas :))), przez caly pobyt padalo?

    piekne te pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda chyba Wam nie dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog! :)
    Zapraszam na swój blog o modzie, sporo outfitów:
    http://www.old-school-hollywood.blogspot.com/

    Jeżeli spodoba Ci się mój blog dodaj do obserwujących, poinformuj mnie o tym w komentarzu , a ja odwdzięczę się tym samym! :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez cały wyjazd miałaś taką paskudną pogodę? ;D
    ooo...Roofie! drugie kolczyki b.ładne :D :D

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !