piątek, 1 lipca 2011

Dzisiejsze.

Dzisiaj dzień spędzony na zdjęciach z Dominiką, jutro Wam pokażę :)
Jestem ZACHWYCONA Tangle Teezer'em ! Nie wiem jak Shaun P. to zrobił i myślę, że powinien dostać Nobla : D Nie mogłam uwierzyć jak przeczesałam je wczoraj wieczorem, no, poprostu MASAKRA ! Caaaaałkowicie inaczej niż grzebienien czy zwykłą szczotką, jest o niebo lepsza ! I w ogole, w ogole nie żałuję pieniędzy . I na dodatek jest taka śliczna :))
Zaczynam wielkie zbieranie pieniędzy do Zielonej Góry, będzie Focus a tak Douglas, H&M i mnóstwo innych sklepów, które zapewno co chwilę będą mnie do siebie wołać abym wydała swoją kasę tam, także muszę się ubezpieczyć : D We wtorek jadę napisać testy, jestem ciekawa czy będę z którąś z dziewczyn w klasie :) W ogole to nawet nie wiem czy sie dostałam do LO w Słb. , znaczy się jestem pewna, że tak, ale nie byłam, nie widziałam :P Tylko ciekawa jestem z kim byłabym w klasie :) Jezeli ktos jest chetny do Słubickiego LO na profil dziennikarsko-prawny, a się nie dostał, nie martwcie się, miejsce się zwolni :)


Stałam w kiosku chyba z 15 minut i zastanawiałam się czy JOY czy GLAMOUR... Padło na JOY'a, wydał się ciekawszy, w sierpniu kupie GLAMOUR'a, albo moze jeszcze w lipcu jak bedziemy gdzies jechac i nie bede miala co czytac ;p a co mnie najbardziej zainteresowało ? Zobaczcie na drugim zdjeciu, haha, nie no zart, ale jak jade na EUROCAMP to się przyda ;>


5 komentarzy:

  1. pięknie Ci w takich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny sweterek! zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia- szczególnie te z naturalnym uśmieszkiem :))
    A chcę się tylko z ciekawości zapytać o tego Tangle Teezer'a:
    dużo Cie kosztował? :D
    Buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna. Slicznie ci w takiej fryzurce ;)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !