czwartek, 28 lipca 2011

Świnoujście. Dzień 4 - ostatni. / Zakupy

Hej, hej :) Dzisiaj pokaze Wam zdjecia z dnia ostatniego, kiedy była najladniejsza pogoda, ale bylismy tylko do około 15, bo trzeba było wracac :< Z rana wyruszlismy na promenade na Karuzele Cooltury, w tym dniu bylismy na warsztatach jak zachowywac sie w TV z Kuźniarem i Superniana, pozniej na warsztatach woklanych z Kazadi i warsztatach aktorskich z Anią Muchą :) a tak to widziałam jeszcze Kamela w tym dniu :)
Pozniej do domciu i do Słubic, a, i jeszcze kupiłam ksiazke Bakuły "Samiec alfa, czyli jak wytrzymac z facetem", zauwazylam ze znowu lubie czytac, musze sie wybrac do biblioteki kiedys... :) w podstawowce ciagle czytalam.. w kazda sobote o 11 wyruszalysmy do biblioteki i do niemiec...
W drugiej czesci notki zobaczycie zakupy :)


powinno być na końcu te zdjecie...
 spakowana ;)
 słonceee !







 dziiiiki, chodzily sobie normalnie obok ścieżki :P







 obok promu i na promie




 z mamką
 a tu tatko

 *  *  *

zakupy:
taka spodniczka tylko ze pomarańczowa, troche była brudna wiec poszła do prania i nie miałam jak zdjecia zrobic
3 euro

 bluzka
 3 euro
 najzwyklejsza czarna spódniczka, juz taka jedna mam tylko ze rozmiar S ktory jest za duzy, wiec jak ktos chetny to moge sprzedac, ma nawet jeszcze metke :P
4.95 euro

a tu rzeczy na EuroCamp


i moje paznokcie

1 komentarz:

  1. jakie ładne pazurki, połączenie brązu z różem wygląda świetnie. Dobrze że chociaż przez chwilę miałaś ładną pogodę! :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !