poniedziałek, 25 lipca 2011

Świnoujście. Dzień 1 .

Witajcie, witajcie ;* ! Wzoraj wieczorem wróciłam znad morza, był fajnie, ale... ciągle padał deszcz ! -.- jedyne co jest plusem to to, ze w ten weekend była Karuzela Cooltury w Świnoujsciu i sie nie nudzilismy :P ale strasznie zmokłam, musiałam kupic nowe buty, parasol, szal i takie tam :P ale ogólnie bylo bardzo fajnie : D Kilka najblizszych notek bedzie ze zdjeciami , bo w jednej bym tego nie zmiescila :P Zaczynamy....


Wieczór po przyjeździe ; DZIEŃ 1

Mój i mojej cioci pokój
 Moje biurko

 lusteeerko
 Salon


 Moje śmieci ;p
 Widok z okna

 Znowu moje śmieci

 Widok z okna z salonu
 Pizzeria z mega niedobrą pizza...
 Stragaaany !
 Z moja nowa parasolka <3

 Z tata i ciocią
 morze <3







 z mama
 Muszla koncertowa

 Promenada




 Zakupy :
-bransoletka
-kolczyki
-plan miasta
 -lakier Wibo
-odżywka Isana i jakaś tam przeceniona za 3 zł z Rossmana : P
 spodenki z wyższym stanem przecenione z 80 zł na 30 zł :)
 -kapcie ;d
 A tu pod wieczór, tak własnie chodziłysmy z mama po miescie, bo wiatr tak mocno wiał że łamał parasolki...

lakier zakupiony w kiosku :)

4 komentarze:

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !