sobota, 9 lipca 2011

Dni Odry. / Zawartość mojej torebki :)

Heeej ! ;) Wczoraj nie pisałam, bo nie miałam o czym i jakoś nie miałam ochoty :) Obiecalam, że zamieszcze post z zawartością mojej torebki, wiec dzis to zrobie, tam na dole : D Jakby ktoś byłby zainteresowany to pędzelek jest świeeetny! Nie musze juz po rozprowadzaniu podkładu isc myć rąk :P
A tak w ogole to dziś w Słubicach odbywa się Dzień Odry :) Bedzie Kaja i Kasia Wilk i coś tam jeszcze :) o 19 wychodziy z dziewczynami, watpie ze beda jakies zdjecia bo wiadomo, boje sie lustrzanke tam wziąc, ale cyfrówke oczywiscie wezme ;)


 Tak więc, teraz macie moją torebkę, padło na tą bo jest moją ulubiona :P Oczywiscie nie zawsze mam to wszystko ze soba albo innym razem mam więcej rzeczy :) Dzis Wam pokaze te podstawowe :)
1. chusteczki. One akurat są tylko w tej torbie, chociaz w kazdej powinny być, ale zawsze zapominam zeby wlozyc :P
2.Długopis, w kazdej mojej torebce jakiś jest :)
3. Paszport
4.Telefon, to chyba wiadome : D
5.Guuumy, jestem uzależniona, mam jedno opakowanie w torebce i jeszcze dwa w szafce w pokoju ;p
6. Okulary, staram się zawsze miec tak samo jak...
7. ...aparat :)


Do tych rzeczy czasem jeszcze dojdzie :
-butelka wody
-parasol
-gumka do wlosów, o ile nie mam na ręku
i to chyba wszystko :) Jak zauwazyliscie nie mam zadnych blyszczykow ani pudrów, bo nie czuje potrzeby pudrowania sobie buzi podczas zakupów i nie jestem uzależniona od błysku na moich ustach, czasemm jak wyjde się pomaluje i to wszystko :) Chociaz czasem jak kupie nowy i jest wspaniały potrafię się nim malowac co 3 min... dosłownie:P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !