poniedziałek, 18 stycznia 2010

Nadal 110 dni.

nie mam nadal bateryjek ; << sklep był zamknięty jak byłam, nienawidze tego. ; < znowu bedzie malo zdjec, bo ten aparat mnie ogromnie denerwuje ! ; < najchetniej wyrzuciłabym go przez okno.
Grałam w 'Jaka to Melodia' w konkursie, ale nie wygrałam. Mieli zadzwonic 15 minut po programie, ale przyszedł SMS ze 'przykro mi... blablabla...prosze spróbowac kiedy indziej...blablabla..' i dupa.kurde. ale sie nie poddam i bede dalej próbować wszelkich konkursów i innych rzeczy, bo na prawde mi zalezy na tej lustrzance.. ;< nawet sobie nie wyobrazacie jak strasznie. Jeny, nie moge sie doczekac tego maja, jaaacie, ale to tak długo. ; <
dobra juz koncze te wyżalanie sie.


Tu macie takie dzisiejsze zdjęcie, takie zwykle.
a,i ta sygnaturka na tym zdjeciu, bedzie moja chyba juz ostateczna, bo juz tyyle miałam. ;p ogólie badrat mi się nie podoba, wiec niech bedzie moje imie i nazwisko.;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !