piątek, 22 stycznia 2010

106 dni.

grałam w Lotka, znowu. nie wygrałam, znowu. ; <
106 dni to tak masakrycznie długo, tak okropnie długo. wiecie kiedy było 106 dni temu ? ( nie wiem jak to polonistycznie inaczej napisac xd ) a więc 106 dni temu było 9 PAŹDZIERNIKA ! ;o boziu, to tak dawno temu. boziu, boziu, boziu.
wczorajszy dzień był mega okropnie nudny tak samo jak wszystkie inne od soboty. spędziłam je na oglądaniu MTV i siedzeniu przed kompem, meeeeeeeeeega.
wychodzi na to, ze wyjde z domu dopiero we .. hmmm. czwartek ? Chyba ze Nikola wróci w łikend, a chyba wróci ; ) na szczęście. spróboje zrobić z nią jakies zdjęcie, ale nie wiem czy cos wyjdzie. ;)
a teraz wszytskiego naj wszystkim dziadiuuuuśiom ! ;dddd



Które mam dodać na fbl ? Czy moze jakies z tych nog ? Juz nie wiem. Nie podobaja mi sie, ale akies musze.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !