środa, 27 stycznia 2010

101 dni.

7 maj ! 7 maj ! Ja chce juz 7 maj !!!!!!
nie mam zdjęć. nie chce mi sie robić. brzuch mnie boli, mam katar i oczy mnie bola od cebuli ; < i jeszcze gardło. nie wiem czy pojde dzis do miasta, na pewno nie do Niemiec ; <<<< a musze kupic rzeczy w IHR ! ; <
Wczoraj byłam u Gatyyy, i ogladalysmy po raz dziesieciomiliardowy Eurotrip ! ; D whohahah. najlepszy. Pozniej wybralysmy sie po chrupki i zostawilam jednego dla Bs, na jego aucie, poznije były $w33t F0Ci3, a pozniej zrobilam liscik dla BS a Agata mówiła mi ciagle ze ejstem głupia, ze to robie, no cóóż.
a tu macie pare zdjęć. ;)





a my słuchamy Pati Tueee ! ; DDD





whoahahah.



Kłolaż ;d



Agatka noca <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !