środa, 20 stycznia 2010

108 dni.

108 dni ; < to tak dużo. Wczoraj grałam w Lotka. Nic nie wygrałam. Taaa. wygrać w Lotka, ja ? Ja mam pecha a nie szczęście. ; < a wiec pozostało mi czekać te 5 miesięcy. ; < chyba ze z krzyżówki się odedzwą , ale by było faaaajnie.
wczoraj zrobiłam porządki na ścianie, juz nie ma tam pełno plakatów zmierzchu. są tam zdjęcia. a że nie mam dużo wywołanych zdjęć, moja ściana jest puusta. i jest tak pusto.
ale nudne te ferie. Gata wraca za tydzień ; << dopiero. wróci w środe po południu. w czwartek wyjazd do Zg, piatek pozniej łikend i po feriach. ; < maaaasakra. Nikoli tez ni ma i siedze całe dnie w domu. nienawidze tego ; <


macie takie ble, to jedyny chyba portal gdzie je opublikuje. Chyba ze kiedys nie bede miala co na fbl wstawić. ;p




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !