poniedziałek, 25 stycznia 2010

103 dni.

103 dni, 103 dni. ; ddd czas leeeeci ;d ;)
Gata jednak z nami jedzie !!!! ; D i veeeeeeery good . ;d
jacie ! wczoraj oglądałam AVATARA i jest mega świetny ! mega, mega ! Nie lubie science-fiction ale ten jest meeega ! dwa razy sie popłakałam, ale to były takie okropne momenty, Ci ludzie byli okropni. Jakoś nie miałam zapału wielkiego zeby ogladnac ten film, ale był świeeeeeeeeeeetny !
dobra z autobusem juz wszystko wyjaśnione... najgorsze jest to ze bedziemy jechały 3 godziny i 26 miut do Zieloneg Góry ; ooooo masaaaakra.
powrót o godzinie 17.10 czy tam 17.20 ;) ale kurde, 3 godziny do Zielonej... ; o
byłam dzis wywowałac zdjęcia, zdjęłam moje wszystkie plakaty zmierchu ( ; < ) a yło ich milion, i te zdjecia Roberta.. ;p a wiec je zdjelam i mam zamiar miec tam pełno zdjęc. jak na razie mam tylko 13 zdjęc, ale bedzie wiecej ;d

a tu macie moje Fafisia, takiego wiosennego ;d i kamerkowe zdjęcie ;ppp


kamerkowe zdjęcie musi w końcu być na tym blogu ;ddddd ;pppp





<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !