czwartek, 28 stycznia 2010

100 dni.

Nawet sobie nie wyobrazacie jaka jestem wkurzona !!!!!!!! nie pojechałyśmy ! wszystko przez Nikoli mame, boooooze nienawidze jej ! Wczoraj zaczela do wszystkich wydzwaniac, ze Nikola nie jedzie, bo brzydka poogoda, to namówiła Gaty babcie zeby Gata tez nie jechała, moja mama chciala mnie puscic, bo wiedziala ze bardzo chcialam jechac, a po drugie jak nie dzis to chyba dopiero w wakacje... ; / mega ! Nienawidze ich wszystkich ! Wszystko bylo zaplanowane, kino, bilety i w ogole ! a dzisiaj taka ładna pogoda, na plusie ! Boooze. ja tak okropnie chciałam pojechac, chociaz jeden dzien z feri fajnie spedzic, a tu ferie debilskie. i nie zobaczymy sie z Mari, mega. ! ; //////// a teraz w łikend i jutro Mari nie ma czasu, nienawidze Nikoli mamy !!!!!! ; ///
pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !