poniedziałek, 18 stycznia 2010

110 dni.

Takie dzisiejsze zdjęcia, przed chwileczką obrabiane ;)



I to :)



taaak, az 110 dni.

Kocham ferie, mozna sobbie taaak długo spać ;d kurde, ale dzis se nie pospałam. śpie sobie śpie i słysze dzwonek do domu, i wpada moja kuzynka kuzyn i ciocia, to szybko sie ogarnełam i bawiłam sie z kuzynka ( ma niecałe 2 latka ;p ).
kurde, kurde. Ja chce wygrać w jakiejś krzyżówce ! Ja na sero nie wytrzymam tych 110 dni. ; <<<
Takie dzisiejsze zdjęcia, przed chwileczką obrabiane ;)

1 komentarz:

  1. to pierwsze śliczne. ; )
    Tobie przyda się ta lustrzanka, masz naprawdę ogromny potencjał.
    ;**

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !