niedziela, 31 stycznia 2010

97 dni.

ale ten czas szybko leci ;d zaraz bedzie maj i ... lustrzanka !!!!! ; DDDD
jeeeeej, jutro do szkoły, ja tak straszliwie nie chceee ; <<<<< pozniej cos wolnego to dopiero wielkanoc ; ooo masakra. ja nie wytrzymaaaam ! ; <<< eeej, ja chce zeby było juz ciepłoooooo , tak zebym nie musiala kurtek nosić, chyba ze taka wiosenną ; D a nie zimaa ; < Jeszcze nie dawno lubiłam zime, ale nie taka długo, no bez przesady...
Mam nowe 3 zdjecie na mojej ścianie, jak bedzie juz cała wypełniona, to Wam ją pokaże ;ddddd



macie takie dzisiejsze, zaopatrzyłam sie w nowe tekstury ;d





a tu macie takie wczorajsze, pierwszy raz robiłam taki tatuaz w ps'ie, wiec nie jest za bardzom łądny i realistyczne, ale sie ucze dopiero ;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !