niedziela, 6 marca 2011

fołotos.

ale nudna niedziela. nie chce mi sie uczyc bio, wieczorkiem prze x-factor zaczne ;p ogolnie to wczoraj przeglądalam stare zdjęcia i z wakacji <3 i z wycieczek i te na których jest tak ciepło i w ogole looowe <3 kurcze, tak cholernie chce wakacje, tak cholernie chce jakas wycieczke z Wami, gdzie bedzie tak cudownie jak w Pobierowie i Lubniewicach razem wziętych , no tak choleeernie chce zeby było juz po testach i po tym wszystkim ! uwielbiam ogladac zdjecia z Lubniewic, sa takie... no, cudowne, zawsze mozna sobie nimi humor poprawic, tam było idealnie<3 oprocz moze nie do konca idealnych warunkow to i tak bym chetnie pojechala tam jeszcze raz. Uwazam ze nie wazne gdzie, wazne z kim. Na wakacje jezdze pod namiot, wiec dla mnie takie warunki nie sa jakies okropne, nie musze miec telewizora, pieknych poscieli i innych rzeczy, wystarczy zeby swietni ludzie byli ;)



jeeeeny, uwielbiałam te siedzenie na tym pomoscie cały dzien i opalanie się...











 i ten widok z rańca <3 pamietam jak wychodzilysmy na sniadanko i po protstu było czuc te jeziorko, te sloneczko, jaaacie ! <3


 hahha, było cholernie gorąco i wszystkie lezaly jak trupy na tym moscie ;p

 a tu macie focie z nad morza <3 mimo, ze byłam "chora" na moją chorobe podczas wakacji miło wspominam ten wyjazd. Uwielbiam morze, uwielbiam fale i ten zapach <3 za to nienawidze swojego organizmu, przez co byłam zirytowana przez cały prawie wyjazd,no, ale coz..




 mój dom ;d
 pokoik ;p
 ale lol, haha ;d
 moja mama jest dziwna. -.-
 siedziec i nic nie robic, codziennie łazenie do Pobierowa, Trześacza czy cos <3

 i takie dzisiejsze ;)





na następne wakacje czy cos bede kazala komus zeby mi porobił jakies focie, bo strasznie malo mam, a za pare lat jak bede chciała ogladac to nie bede wiedziala jak wygladalam ;p ogolnie to czekam na jakies +20 stopni i nie chodzenie w zimowej kurtce ;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !