środa, 30 marca 2011

ET

zaspałam dziś do szkoły, braaawo ! Pierwszy raz w zyciu, seriooo... Niby nic mnie nie ominęło, nie wliczając historii... :< no, ale trudno.
Porobiłam dziś pare autosów, na dole je mozecie zobaczyc ;)
Ogólnie to przeraza mnie to, ze niedługo testy a ja nic nie umiem. Siedziałam w domu cały czas i sie nie uczyłam, a powinnam. O tak, w sobote musze sobie powtórzyc chemie, fizyke i biologie, MUSZĘ. I zrobię to.




 bo kamerkowa focia musi być : D


 INSPIRACJE :






 hyhy, znajdz mi ktoś taka na baaal ! : D

9 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia :) pod wrażeniem jestem zdecydowanie..
    a co do inspiracji to 3,4,5 naj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te zdjęcia <3 !

    OdpowiedzUsuń
  3. no, też bym chciała, bo są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. awesome post!=P
    it´s really nice
    xx

    follow u now =D

    OdpowiedzUsuń
  5. i love these photos...you look so beautiful, and the inspirations are great!!

    thelibertybelleblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi podoba się sukieneczka NAD wymarzoną :)
    Świetne zdjęcia, jesteś śliczna
    ... i kropkowe rajstopy, na które poluję bez skutku ;/

    Pozdrawiam!

    http://calima-allbymyself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 i 2 zdjęcie REWELACJA/ Ślicznie. W ogóle wiele Twoich zdjęć mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !