wtorek, 29 marca 2011

100 things about me.

Zasady:
1. Napisz kto wkręcił cię do zabawy.
2. Wypisz 100 rzeczy dotyczących ciebie.
3. Wkręć do zabawy 6 blogów.

Mnie zaprosiła autorka bloga http://fashion-dreamm.blogspot.com/





lolololol
 lowe <3
kawałek mojej siąny ;d
  1. Kompletnie nie wiem jak zacząć.
  2. Uwielbiam fotografować - ludzi.
  3. Moja przyszłość jest związana z fotografią.
  4. Jestem jedna z niewielu osób, które mimo młodego wieku maja całe życie zaplanowane.
  5. Uwielbiam Londyn, chociaz nigdy tam nie byłam, ale mam nadzieje ze moje marzenie się spełni i w końcu tam pojadę.
  6. Następbym miejscem, które chciałabym odwiedzić jest Nowy Jork, o tak, chyba bym sie popłakała ze szcęscia stojąc na środku tych zatłoczonych ulic, patrząc na tych biegających ludzi i te żółte taksówki.
  7. Jestem strasznie bojaźliwa.
  8. Pod koniec maja jade na wycieczke do Heide Parku i nie wiem co tam bede robic, haha ; d
  9. Cholernie chce wakacje !
  10. Od poczatku stycznia schudłam 15 kg.
  11. Powinnam się teraz uczyć z historii.
  12. Uwielbiam morze - nienawidze gór ;p
  13. Moim ulubionym miastem nad morzem jest Pustkowo i tak razem odrazu Pobierowo.
  14. Strasznie żałuje, ze nie mamy z klasa wycieczki paro dniowej, cos a'la Lubniewice w tamtym roku.
  15. Uwielbiam ogladac modowe blogi.
  16. Zeby przegladnac wszystkie blogi które staram sie obserwowac potrzebuje duuuuuuużo czasu.
  17. Strasznie lubie ogladac filmiki makijazowe na youtubie.
  18. Moze to głupie, ale nie uznaje przysłowia, ze "pieniądze szczęścia nie daja".
  19. Rano maluje się 4 tuszam, czasem więcej ;p
  20. Uwielbiam słuchac starych piosenek, które mi coś przypominają.
  21. W 6 klasie słuchałam SOAD , RHCP i te inne, teraz wole piosenki te poprostu znane.
  22. Musze sie dostac do szkoły do ZG !
  23. Jak sie nie dostane do IV do ZG, to koncze moją edukacje.
  24. Wstaje baaaardzo wczesnie rano.
  25. Nienawidze się spieszyć.
  26. Jestem punktualna i nie lubie, gdy ktos nie jest ;p ( Gata... ; > hyhy )
  27. Mam mega małe ręce.
  28. Kocham zwięrzeta, miałam chyba wszystkie jakie moga mieszkac w domu, teraz mam tylko pieska i dwa kotki.
  29. Jak byłam mała miałam strasznie skrzeczący głosik, a mój śmiech wyglądał tak : HIHIHI ( dosłownie... )
  30. Zawsze chciałam pobawic sie z moim bratem i kuzynem we Władcy Pierścieni, ale oni uwazali, ze nie umiem :<
  31. Mój sąsiad to Ł. Fabiański ( ten z Arsenalu ;p )
  32. Nadal chodze w szaliku i cieplutkich rękawiczkach.
  33. Niedługo mam testy a nic nie umiem -.-
  34. Mam zamiar w przyszłosci wyjechac z Polski.
  35. Własnie zosrientowałam sie ze jestem przy numerze 35 a juz pisze mega bzdury...
  36. Jak juz mowilam powinnam sie wziąć za historię.
  37. Nigdy nie jadłam owoców morza.
  38. Miałam w tamtym roku mini wypadek samochodowy, przez co nienawidze jezdzic autem zimą.
  39. Ogolnie nienawidze jezdzic szybko autem.
  40. Uwielbiam jezdzic do mojej rodziny ( Dabrowice ) na wakacje.
  41. Mieszkam w bliźniaku.
  42. Mam w rodzinie 3 nauczycieli.
  43. Miałam nagrode burmistrza ( 1000 zł )
  44. Chce jak najszybciej pozegnac sie z moimi nauczycielami.
  45. Nigdy w zyciu nie widziałam ani jednego skoku Adama Małysza.
  46. Mam nowy telefon od niedzieli ;>
  47. Mój telefon jest z Dubaju ;p
  48. Uwielbiam kolor rózowy.
  49. Nigdy nie mówiłam/pisałam "tesh" i "jush" z czego jestem dumna.
  50. Byłam mega wielką fanką zmierzchu i Edwarda ;d nadal to lubie, ale tylko lubie, po prostu ;p
  51. W wakacje słuchałam Justina Biebera, po około miesiącu mi przeszło ;p
  52. Codziennie sprawdzam Pudelka/Demoty/Facebooka/Blogspota/FBL/Forma
  53. Jestem już za połowa !
  54. Uwielbiam kolczyki.
  55. Nurkuje zawsze z zatkanym nosem
  56. W ostatnie wakacje nie byłam ani razu nad jeziorem nad czym cholernie ubolewam, no, ale nie mogłam sobie na to pozwolic z przyczyn osobistych.
  57. Szybko się opalam
  58. Przez całą podstawówke nie miałam ani 1, ani 2, raz 3 , bardzo rzadko 4. ;d aaah ;p
  59. Nie chodziłam prawie do przedszkola ( tylko zerówka ) bo płakałam ;d
  60. Nie chodziłam w zerówce na religie bo nie chciałam i płakałam ;d
  61. Często płakałam jak byłam mala ;d
  62. Jak byłam dzidziusiem tolerowałam tylko mamy ramiona i moja ulice, inaczej... płakałam ;d
  63. Jak byłam mała urządzałam z bratem boks, przez który płakałam ;d
  64. Podobno często podnoszę głos jak rozmawiam z rodzicami ( irytują mnie czasem )
  65. Juz pół godziny pisze to wszystko.
  66. Musze sie wkoncu zabrac za historie.
  67. Chodze spac o 22, czasem wczesniej
  68. Mam ochote spakowac sie i wyjechac gdzies , gdzie nie bedzie szkoły, bedzie ciepło i bezstresowo.
  69. Cholernie boje sie wyników testów.
  70. Dzien przed tym dniem w którym szkoły licealny wywieszą osoby, które sie dostały do szkoły chyba nie zasne.
  71. Sama nie wiem czemu ciągnie mnie tak do Zielonej Góry.
  72. Albo moze jednak wiem... nienawidze Słubic, chce zmianyyy !
  73. Nienawidze niemieckiego, nic nie umiem powiedziec , chociaz mamy go niby z "najlepsza" nauczycielka.. taa 
  74. Jestem bardzo niska, mam zaledwie 158 cm.
  75. Chyba nigdy nie znajde wymarzonej sukienki na bal.
  76. Uwielbiam kosci u chłopakow ( znaczy sie, chodzi o kosci policzkowe, żuchwę, jabłko Adama i obojczyki )
  77. Własnie napisałam SMS do Gaty ;>
  78. Przyjaznimy sie z Gatą od zerówki.
  79. W 1 klasie podstawówki chodziłam w kazda srode do Gaty albo ona do mnie o 16.30 , haha, pamietam jeszcze ! 
  80. Co sobotę jestem w Niemczech
  81. Od niedawna jestem strasznym zmarźluchem
  82. Gdyby nie było jutro historii w szkole rozwazałabym nad nie pojsciem do szkoły.
  83. Nie moge pojać tego ze za chwile juz testy !
  84. Mam kolorowe oczy :<
  85. I nie mam rzęs w jednym miejscy przez ospę :<
  86. Nienawidze krwi
  87. Kiedys zemdlałam jak zobaczyłam troszeczke krwi.
  88. W całym moim zyciu zacięłam sie dwa-trzy razy golarką, ha ! ( gole nogi juz jakies 4 lata ? )
  89. Mam ochote na cieeepło, chce polozyc sie na plazy i lezec !
  90. Osobiscie uwazam ze 3 klasa gim, a nie 2 jest najgorsza.
  91. Bede tanczyc poloneza na balu.
  92. Mozliwe ze powystawiam pare ciuchów na allegro niedługo.
  93. Zaraz zaczne sie uczyc na historie.
  94. Jezeli macie jeszcze jakies pytania, tutaj : http://www.formspring.me/badratt
  95. Kiedy chciałam być stomatologiem. Nie miałam jeszcze wtedy chemii...
  96. Ide na profil lingwistyczny do szkoły.
  97. Musze sie dostac do IV do ZG !
  98. Boje się bólu, chyba nigdy nie oddam krwi :<
  99. HA ! juz 99 ;d
  100. hyhyhhyhy, skonczyłam !


    Miałam wkręcicic 6 blogów, ale zaprasza wszystkich którzy maja ochote i czas ;d



    INSPIRACJE :










3 komentarze:

  1. 29 powaliło mnie na kolana. haha <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Thankyou! I'm jealous of your camera! So nice <3 xx

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !