piątek, 4 marca 2011

enjoy the shooow

focie są nie pokoleiiiii :< w szkole spoko, spr z histy spoko, kartkowka z polaka spoko, no i ogole spoko. nooo i teen , jest weekend <3 mialam ogladac madagaskar 2 , ale mi sie nie chce. Wole jakies blogi poogladac, ale ogolnie to ide sie myc teraz ;p

tak bylo w szkole ;P lubie w tym kardiganie chodzic, ale nienawidze go pod kurtką -.-
 <3
 to powinno być ostatnie. nienawidze swojego usmiechu -.- no ale macie juz. z błyszczykiem mojej mamy z Avonu, całkiem spoko, troche taki mocny. Ogolnie uwielbiam blyszczyki z avonu za to ze sa soczyste i wspaniale smakuja ;d
 wygladam jak debil.
z odzywka, ktora uwielbiam.
 mgiełka truskawkowaa <3
 taaaa... lol.


 kokardka na poczatku była na koku pozniej zawiesiłam sobie ja na kolczyki ;p nawet pani od anglika powiedziala ze mam ładne kolczyki, haha ;d


 boooooze, bede miala taki pokoj. Mowie Wam, jak tylko wyjade do Londynu <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !