sobota, 27 listopada 2010

.

heeej, dzisiaj finał MT ! : D Bednarek na pewno wygra :D musi bo inaczej strace 20 zł, bo zalozylam sie z tata :D On mowil ze ten Lesicki czy tam Lisiecki , ten z gitara , wygra a ja ze Bednarek, chociaz ten z gitara tez fajny, ale wiadomix ze Kamil wygra :P no, chociaz nawet jakbym przegrała, chcociaz nie przegran i tak bym mu nie dala 20 zł : D
no, a ta wczorajsza sprawa, to ... nnajpierw byłam zła, no , bo chyba w koncu kazdy by był zły, ale nie na Gate bo ona niczym nie zawiniła of korsss, sama nie wiem na kogo bylam zła, ale byłam, pozniej bardziej od bycia złym było mi poprostu smutno. Niby moje zdjecie było w polecanych, ale nie u mnie, i ludzie nie beda widzieli innych moich zdjec, a szkoda, no coz, takie zycie...
no, i dzisiaj Gata przychodzi i porobimy jakies moze zdjecia ;d, tylko nie raczej takie zdjecia, zdjecia, tylko wspolne bo zadnych nie mamy :P a ja na dwor nie moge wychodzic :<<<<<< a ja sie dotknac snieeeegu ! : D
ej, w ogole Swieta bez Kevina to nie Swięta :< musi byc keviiin !! :DDDD


czeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeść ;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !