piątek, 26 listopada 2010

:)

hej ;) prawie cały tydzien przesiedziałam w domciu. tylko w pon. byłam w szkole, ale dobrze, ze akurat zadnych spr. nie było ;)) SNIEEEEG ! Lubie snieg, ale nie za czesto, fajnie jest tak popatrzec przez okno jak jest tak biało , uwielbiam ten krajobraz, ale jak juz mowilam nie za czesto ;d na sniegu zalezy mi tylko w swieta, bo Boze Narodzenie bez sniegu, to nie Boze Narodzenie ;) kurde, mielismy jechac do Berlina na jarmark Bozo Narodzeniowy, uwielbiam Niemieckie jarmarki, uwielbiam te zapachy, a w Berlinie jest tak magicznie ! Lodowisko, peeeełno stoisk z trusawkami w czekoladze, jablkami i wszyyystkim innym, w tamtym roku prawie wszyscy jezdzili ale my ( dziewczyny z mojej klasy ;) ) siedzialysmy pod tymi parasolami takie w "kupie" i bylo tak fajnie, i podjechali anglicy, którzy mieli wspaaaaaaaaaaniały akcent ! uwielbiam angielski akcent <3 i bylo fajnie, i Pani sie smiała, ze cos tam 1 klasa sie bawi, 2 (my wtedy) jak zwykle musi znalezc jakis kolesi , i 3 chyba tez sie bawi czy cos takiego xd no, a teraz oczywiscie nie mozemy pojechac bo te debilne testy... :< ale jakos rok temu 3 klasa tez miala testy i mogli jechac. no, ale dobra. No i jest tak ładnie na dwooorze <3 jeej :)
no i mialam jeszcze napisac o tym wszystkim co sie dzieje na swaitobrazu ( tym konkursie fotograficznym). Bardzo dziekuje komus kto sie zainteresował i poprosil, aby na mnie głosować, ale wolalabym zey to byli ludzie bardziej inteligentni , no ale coz... szkoda ze nie moge usunac tych komentarzy :<
no i zakochalam sie w piosence Bruna Marsa - Grenade i słucham jej od wczoraj wieczora i dzisiaj od rana i cały dzien bede jej słuchac, a jutro pewnie juz mi sie znudzi xdd



ja chce znooooowu pochodzic w okularach, a za oknem snieg :< ale moze jutro Gata bedzie to my pochodzimy : D

2 komentarze:

  1. Bruno Mars - Liquor Store Blues
    Ta lepsza : P
    ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. tez fajna, ale całkowicie w innym stylu, ale fajna, fajna ;d

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !