czwartek, 25 listopada 2010

.

cześć, znowu jestem w domu. nie wiem czy jutro bede szla, jeszcze mam katar i mnie troche gardlo boli :< a ja pojde to pozniej znowu bede chora, ale nie wiem... no i ten, wczoraj sie wkurzylam na tap madl. kurcze, wywalili najlepsza dziewczyne... moze i byla troche wkurzajaca, ale najlepiej by sobie poradzila w tamtym "swiecie" , tak mi sie bynamniej wydaje.. te co zostaly, to takie cipy, ze szok. One do nikogo nie zagadaja, nawet Paulina nie bedzie umiała, a Anka to w ogole jakas pomyłka, i wkurza mnie bo robi z siebie jakas taka, że jej nikt nie lubi, ze jest taka samotna, i wkurza mnie całą soba. Jedynie moze Ola, ale ona jest niesmiala i bedzie bala sie zagadc do ludzi. nie wiem w ogole co oni wybrali, ciagle Kasie chwalili, nawet w Mediolanie nie wypadła tak źle a te deebile ja wyrzucili. Według mnie popelnili wieeeelki błąd, no ale oni lepiej sie znaja.. no, iiiii nooo, nie wiem co oge jeszcze napisac. chyba nic, pa.

2 komentarze:

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !