niedziela, 21 listopada 2010

Dzieeeń Dobry ! ;) dłuugo nie pisałam :) jakos w tym tygodniu w ogole nie miałam albo czasu, albo raczej ochoty :P ostatnio pisałam jak jeszcze ich nie było, a teraz juz ich nie ma :< szkoooda, ze tak krótko byli :< było mega fajnie <3 jak przyjechali prawie odrazu poszliśmu do Niemiec, kuzynki pierwszy raz były :P poszlismy do Kauflandu po jakies piciu :P pozniej nad odre posiedziec i dziewczynom się straaaasznie spodobał Frankfurt wieczorem :) ale ogolnie mielismy straaaszne problemy z Kubciem, ktory nie chcial nigdzie ze mna wychodzic, ale jakos sie udało go przekonac :P pozniej w sobote poszlismy cała rodzinka do niemiec na zakupy i kupilam sobie kolczyki i zrobilsimy mega zakupy we wszystko po 1 euro, haha ;d i wydalismy 23 euro, chociaz ekspedientka nas oszukala o 1 euro :< no i wieczorem znowu sobie wyszlysmi, ale juz nie do Niemiec bo Michaśka miała dokumenty juz przy sobie :PPPP no, ogolnie to było mega fajnie, ale niedługo sie widzimy, znaczy sie mam nadzieje ze pojade z Kubą po swietach , przed sylwestrem do nich :) no, a ten tydzien jakos zleciał, troche duzo sprawdzianow, z niektorych dobrze poszlo z innych gorzej ( niemiecki :< nienawidze, nienawidze, nienawidze tego jezyka ! ) no i był konkurs z anglika, hahahahhahaha, no tylko tyle mam do powiedzenia :P no i znowu nudna niedziele, i znowu te okropne 5 dni... kurde, za niecaly miesiac testy probne, masakra.


paaatrzcie jaki mam ładny rysunek <3 aktualnie wisi na mojej mega zapchanej tablicy korkowej na ktorej jest dosłownie wszyyystko :P




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !