środa, 24 listopada 2010

chora

nuuudzi mi sieeee, nuuuudziii mi sieeeeee, wszyscy gdzies pojechali a ja zostalam sama w domciu :< do szkoly raczej jutro nie ide, bo po pierwsze : sa 4 lekcje, wiec sie nie oplaca :P iii jak pojde, to bede musiala pewnie caly weekend w domu siedziec...i na dodatek brzuch mnie boli :< taaak , akurat teraz kiedy cała głowa mnie boli to do tego brzuch, dziekuje :< ogladalam Karate Kid- fajne, fajne ;d i 2012, lubie filmy katastroficzne, wczoraj obejrzalam pojutrze :) i zabieram sie za Ostatnia Piosenke, ale jakos mi nie idzie, co chwile zatrzymuje i robie cos innego, takie nudne troche ... obiecalam sobie ze ogladne 4 sezon plotkary, to co jest, ale mialam dluzsza przerwe i nie chce mi sie, ale NA PEWNO do tego wroce, bo wiem, ze jak znowu ich zobacze, choc jeden odcinek bede musiala zobaczyc juz wszystkie :P noooooooooo.... nudzi mi sie, ogladalam peeełno filmikow na YT dotyczacych jakis makijazow i takich rzeczy, chcialabym kiedys pojsc na jakis kurs mejkapu, zeby modelki malowac, a przed chwila sprawdzalam czy jeszcze pamietam jak sie robi kreske ajlajnerem, bo dawno nie robilam :P noooo i ogladalam jakies stare zdjeciaaa, whoahahahahhahah ;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !