czwartek, 25 listopada 2010

:)

czesc, znowu. chyba nie bede szla jutro do szkoly, nie wiem. ominie mnie konkurs z bio :< a szkoda :< w ostatnim poscie zapomniałam dodac zdjecia, które wybrałam , za duzo ich nie ma bo nie chcialo mi sie chodzic po wszystkich folderach, ogolnie to jestem zła, bo przypomnialo mi sie ze na moim starym kompie są moje zdjęciaa ! z sylwestra 2009 chyba, z andrzejek z Gata i mnóstwo innych :< kurcze . Nawet nie wiem gdzie ten moj stary komp jest :P dobrze, ze tak malo osob zna tego bloga, wiec moge dodac pare przypalowych zdjec, ale lubie je ;d ogolni to chyba wiekszosc zdjec jest z 1 klasy, troche z 2 xd i wakacji :) ogolnie to znalazłam kolejne zdjecie które KOCHAM z Lubniewic, ale pewnie Izu by mnie zabiła gdybym je dodała :P czyli teraz sa juz 2 zdjecia z L. gdzie jest Izu i ktore kocham i ktore pokazuja jak bylo tam WSPANIALE ! ; D aaaj, zapomniałam o jeszcze jednym, takim Oli : D hahaha, pewnie ten kto moze wiedziec, wie o ktore mi chodzi xd






haha, jak w ogole ktos sie cos z tego rozczyta to brawo :P mnostwo tego tam bylo xd





jedno ze zdjec z Lubniewic ktore koooocham !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !