środa, 7 grudnia 2011

Polecane filmy.

Heej :) jednak mogę do Was napisać, bo nie mam odpowiedzi ( łiii !! : D ) ... ale nie, pani nie przełozyła - to ja nie ide w piatek na polski, bo jednak jade na próbę bierzmo, bo pozniej tego nie ogarne :) W dzisiejszym wpisie chciałam Wam polecić parę filmów, takich na wieczór, kiedy nie ma się co robić a ma się ochotę obejrzeć jakiś film, który szczerze mówiac nie wniesie nic ciekawego do naszego zycia, ale chociaz na chwilę zrobi się przyjemniej :)
 Pierwszy film to "To tylko seks" według polskich tłumaczy... a tak naprawdę to Friends with Benefits :) Chociaż pewnie większosc z was go widziała, ale i tak o nim wspomnę :) Przedstawia on dość dziwny układ między przyjaciółmi , i zapewne każdy będzie myślał że jest to film przwidujący i skończy się wspaniałym happy enden z 3 dzieci, ale tak nie bedzie :) Znaczy sie Happy End bedzie, ale byc moze nie taki jak większość przypuszczała ;) więcej dowiecie się jak go zobaczycie :) + bardzo podoba mi się obsada :) To był mój pierwszy film z Justinem i dobrze sie chłopak spisał ; d a Mila jest baaardzo śliczną dziewczyną i idealnie pasowała do tej roli ;)

a tu link na filmweb : http://www.filmweb.pl/film/To+tylko+seks-2011-587358

Następny film to Zamiana Ciał, czyli Change-up :) Ja oglądałam juz trzy filmy o zamianie ciał, jeden z nich do Damsko-Męska rzecz, a drugi film nie pamietam jaki miał tytuł, ale grał w nim taki facet , który kiedys grał żigolaka z jakiejś komedii amerykańskiej :) I jeszcze Zakręcony Piątek z Lindsay Lohan  :) Lubie takie komedie, można się naprawdę dobrze pośmiać :) I w tym przypadku tez się nie zawiodłam :) A że przystojny aktor gra ( moim zdaniem. ) to przyjemniej się ogląda :)

link : http://www.filmweb.pl/film/Zamiana+cia%C5%82-2011-566131/discussion

I ostatni film, który mogę wam polecic, z tych które ostatnio zobaczyłam to Zła Kobieta, który poleciła mi Carollyne - pozdrawiam ! . Jest na prawdę świetny , Cameron Diaz wspaniale zagrała, widac że umie kobieta, ale co ja mówie, w końcu hollywoodzka gwiazda : D W głowie mam film Bez Mojej Zgody gdzie mi się tez bardzo podobała, ale to dwa różne światy. Wracajac do filmu w obsadzie mozna zobaczyc także Justina Timberlake , którego polubiłam po ostatnim filmie i tu tez sie dobrze spisał, chociaz wole go w tamtym filmie :) Bardzo polecam ! :)

link : http://www.filmweb.pl/film/Z%C5%82a+kobieta-2011-520943


Jeżeli checie abym napisała notkę o czymś szczególnym to zapraszam na mojego formspringa : http://www.formspring.me/badratt  , tam czekam na propozyjcę :) Pa, pa :*



17 dni do Świąt !
iiii ... mój brat zdał  prawo jazdyyyy !! :)))

3 komentarze:

  1. Zła Kobieta- hmm, słyszałam o tym filmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze mówiąc to nie widziałam żadnego z tych filmów chociaż o pierwszym i ostatnim sporo słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnego z tych filmów nie oglądałam, ale kusi mnie ten z Milą. Uwielbiam ją.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !