poniedziałek, 5 grudnia 2011

All I want for Christmas is you...

Dzien Dobry ;) po raz drugi :P
Okazało sie ze dzis mam jeszcze luz, tylko zdania z angielskiego do zrobienia jeszcze :) Jutro moj dzien szolny zaczynam o 7 rano... powodzenia sobie zycze, ale chociaz do 15 a nie tak jak dzis do 17 ... -.- Na szczescie juz geografie zaliczyłam, został angielski, polski i historia... kurdeeeeee, przypomnialo mi sie ze pospałabym sbie dłuzej w srode, ale musze na 7.45 isc -.- i bardzo sie ciesze ze dzis nie dostałam tematu z polskiego, bo nie wiem kiedy bym poszła spac ...:P
ale koniec o szkole ! Ostatnio wywołałam sobie 50 zdjec i juz niektore z nich wisza u mnie w pokoju w internacie, jak bede miala czas to zrobie Wam zdjęcia i pokażę jak to wygląda :)
Niech ktos mi powie gdzie jest snieeeg ?! :< na 24 grudnia muusi spaść ! :) Dzis w pokoju 235 leciala juz All I want for Christmas is you : D tak wiec z tego taki tytuł :P Chyba piszę juz od rzeczy, trzymajcie się :* Miłego dnia w szkołach i Waszych domkach, kiedy ja siedze w internaaacie ! :P A tak sobie ponarzekam :P ale, żeby nie było, czasami lubie internat : DD dobra, juz serio koncze, bo chyba jeszcze nigdy nie napisałam takiej bezsensownej notki ...
+ mielismy dzis losowanie na Mikołajki :) I jezeli miałyscie kiedys kontakt z serum na zniszczone końcówki z Avonu to dajcie znac czy jest dobry, z góry dziękuje ! :):*








4 komentarze:

  1. bardzo fajne zdjęcia ! Śliczne paznokietki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre to serum, ale nie reperuje ich tak dobrze, bardziej nawilża suche końcówki i ułatwia rozczesywanie

    OdpowiedzUsuń
  3. What a cool blog! Love it
    I follow you,and if you want we can follow each other :)
    Car
    http://waytheby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam właśnie to serum. kupiłam z pół miesiąca temu i używam codziennie wieczorem na lekko wilgotne włosy. rano ładnie się rozczesują i po mimo tego że jest na końcówki to wiadomo że nieraz trochę na włosy nam się dotknie :D to wtedy czuję rano jakby były one takie lśniące. ale to oczywiście po dłuższym stosowaniu widać jakieś efekty, u mnie na razie średnio (choć nie powiem, zmierza ku dobremu:), ale to może dlatego, że krótko go mam. choć nieraz jak mam w szkole rozpuszczone włosy i sobie patrzę na moje końcówki to nie mają już one takich "kulkowatych" zakończeń (od prostowania), więc poprawa jest widoczna. polecam ;)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !