czwartek, 29 grudnia 2011

Zabawa lakierowa.



1.Ulubiona marka lakierów
Ojjj, nie mam jednej :P essence - maja ładną kolorówkę, jakość trochę gorsza :< GOSH - wystarczy jedna warstwa a kolor taki jak w opakowaniu :) Herome - nie wiem gdzie mozna kupic, ale tak jak wyzej, jedna warstwa a kolor cudowny!

2.Lakiery brokatowe czy kremowe?

zależy od okazji :)

3.OPI,China Glaze czy Essie?

Zadnego nie uzywalam, ale z wieeelka checia bym spróbowala, ale 40 zł za lakie mnie nie przekonuje :<

4.Jak często zmieniasz kolor lakieru do paznokci?

w wakacje codziennie zmieniałam, a w internacie, to ta 2-3 razy w ciagu 5 dni i pozniej w domu ze dwa razy chyba ze bardzo mi sie podoba, to zostawiam do szkoly :)

5.Jaki jest Twój ulubiony kolor?

hmm... szczerze mowiac to wszystkie uwielbiam :) od czarnego po biały, przez różowy, niebieski, bordowy i niudziaki :P
6.Ciemne czy jasne pazurki?

obojętnie :)

7.Co masz aktualnie na paznokciach?

lakier bordowy z Herome, na to brokacik z essence :)

8.Czy lubisz matowe wykończenie?

lubię, ale to tez zalezy na jakim lakierze :)

9.Czy jesteś fanką frenchu?

Moze nie fanką, ale lubie to : D

10.Ulubiony zimowy kolor?

czerwien, biel, złoto, srebro, błękit  - > kojarza mi sie ze swietami, sniegiem P

11.Za lakierami jakiej marki szczególnie nie przepadasz?
                                                         
                                                                        chyba nie ma takiej :)
                          
                                 12.Czy używasz lakieru nawierzchniowego?Jaki jest Twój ulubiony?
 
nawierzchniowy Essence , w srebrnym opkaowaniu :))
13.Jakiego koloru lakieru nigdy (lub prawie nigdy) nie nosisz?
fiolet, mam ich duzo, ale nie jestem przekonana do zadnego
14.Czy używasz preparatów podkładowych?Jakie sprawdziły się najlepiej?
lakiery Herome i KOH, na zaawsze !<3
15.Ulubione wykończenie lakieru?
wszysttko jedno :)
16.Wzorki czy prosty,monochromatyczny manicure?
jezeli wzorki to tylko ładnie, czysto zrobione :)
17.Czy lubisz pękające lakiery (kraki ;) )?
                                                                         czarny tak :)
                                
                                  18.Jakie lakiery znajdują się aktualnie na Twojej wishliście?
                                        
                                             nie mam takowej, kupuje te co mi wpadną w oko :)
                                                
                                                            19.Jaki lakier kupiłaś ostatnio?

Essence - brokat
20.Lubisz dostawać lakiery w prezencie czy kupować je sama?
dostawac :>
21.Kiedy zaczęłaś malować paznokcie?
baardzo pozno, znaczy sie zawsze chciałam, ale moje paznokcie miały z 5 mm ... ;<< wzięłam sie za nie pod koniec czerwca  tego roku :)


Nie miałam o czym notki napisac, znaczy mialam, ale zdjecia nie chcą sie załadowac :<<<< wiec chciałam jakis TAG zrobic :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !