wtorek, 6 grudnia 2011

Mikołajkiii !

Wiitam wszystkich ! ;) Był Mikołaj ? :> U mnie dosłownie 5 s temu , taki mini mikołaj :> Brat mi kupił wafle ryżowe, o które go poprosilam chociaz byłam pewna że mi ni kupi :PP Ja tez mu dałam mini prezencik, lecz on dostanie go od prawdziwego Mikołaja : D W internacie zachcialo im się robić mikołajki i dziś mielismy składac do wychowawców prezenty i bedzie roznosił po pokojach : P Wczoraj brat mówił, że mnie zabije jak mu cos kupię, wiec własnie tak zrobiłam : DDDD Jestem kochaną siostrą : DD Nawet będziecie mogli zobaczyc co kupiłam : D
a w szkole ? narazie okej, dzis dowiedziałam się jaki mam temat na odpowiedź z polskiego, jutro go pani dokonczy tak wiec przez dwa dni mnie tu nie bedzie, chyba ze uda mi się tą kobiete bez serca ( serio, jest to jedna z najgorszych nauczycielek jakie kiedykolwiek miałam ... ) ubłagac zeby mi przełozyła na poniedziałek bo na piatek mam juz 2 formy. Trzymajcie kciuki, żeby ta ZŁA kobieta okazała się że ma w sobie troche współczucia i da mi juz spokój ...
a tak to została mi jeszcze matma, która jest glupia bo mnie tydzien nie było i troche nie ogarniam , chociaz jest postep bo dzisiejsza zadania umiałam zrobic : D ale Domiska własnie siedzi i "myśli" ( wiem, ze to przeczytaaasz LOLUUU ) : D no, także tego, a no i jeszcze anglik oczywiscie :P i to chyba wszystko, chociaz powinnam sie z polaka na kartkówke nauczyc, ale no zbaczymy jak to wyjdzie :P
Pisanie w internacie mi nie słuzy, pisze mało istotne rzeczy. ;p  tak wiec juz kończe :)

18 dni do Świąt <3
zaczynam odliczaaaanie ! w moich słuchawkach od wczoraj lecą moje ulubione świąteczne piosenki <3



 dostaliśmy do obiadu :>





przepraszam za poprzewracane zdjęcia !

2 komentarze:

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !